شهید آوینی
 
متولی بخش قرآن در کشور هنوز مشخص نشده است

مدیرکل ارتباطات و امور اجتماعی سازمان دارالقرآن کشور گفت: مرجع مشخصی برای ساماندهی فعالیت های قرآنی در کشور مشخص نشده است و تا زمانی که تمرکز در این حوزه به وجود نیاید از فعالیت های موازی قرآنی سودی نخواهیم برد.

حجت الاسلام موسی صفی خانی در بندرعباس افزود: فعالیت های موازی قرآنی در کشور باعث سردرگمی برخی از متولیان این حوزه شده است و باید در تدوین طرح جامع قرآنی کشور شتاب بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: بودجه دارالقرآن های کل کشورتنها چهار میلیارد تومان است که با گستردگی ویژه فعالیت های دارالقرآن در سراسر کشور و دامنه وسیع مخاطبان قرآنی کسری بودجه بزرگی وجود دارد که لازم است متولیان این بخش نیز در این خصوص اقدامی صورت دهند.

صفی خانی از سازمان تبلیغات در ایجاد 460 پست قرآنی در کشور تقدیر و خاطرنشان کرد: در جامعه منتسب به قرآن کریم باید شاهد رشد روز افزون فعالیت های قرآنی و تاثیرگذاری آن در زندگی مردم باشیم و با بهره گیری از کلام نورانی قرآن دل ها را به یکدیگر نزدیک و در راه روشن آینده انسان ها را با کلام نورانی قرآن به پیش بریم.

وی از دولت خواست اهتمام بیشتری نسبت به تکریم نخبگان قرآنی داشته باشد و با معرفی آنها به جامعه، زمینه های الگوپذیری اجتماع از حضور این نخبگان را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo