شهید آوینی
 
پخش «جايی نزديك آسمان» با موضوع دفاع مقدس از شبكه اول

اولين ساخته سامان سالور در سيما كه پيش از اين «خواب عجيب نور» نام داشت با تغيير نام به «جايی نزديك آسمان» از چهارشنبه شب به مدت سه هفته با محوريت دفاع مقدس از شبكه اول سيما پخش می شود.

به نقل از شبكه اول، اين سريال سه قسمتی جايگزين «اين چند نفر» شد كه هفته گذشته با پخش آخرين قسمت به پايان رسيد.

«جايی نزديك آسمان» داستان رزمنده ايی به نام سيد طاهر را دنبال می كند كه در دوران جنگ با دختری عراقی به نام راحله ازدواج كرده است. سيد طاهر كه در حال حاضر به كار تفحص شهدا مشغول است در پی جستجوهايش احساس می كند به نشانه هايی برای يافتن پيكر شهيد يكی از همرزمانش به نام مصطفی دست يافته است.

اين در حاليست كه همسر راحله در پی حمله آمريكا به عراق دريافته است برادر گمشده اش زنده است و در عراق زندگی می كند. حالا او قصد دارد برای يافتن برادرش به عراق برود اما...

در «خواب عجيب نور» حبيب دهقان نسب در نقش سيد طاهر، عاطفه رضوی در نقش راحله به ايفای نقش پرداخته اند. و ديگر بازيگران آن عبارتند از: مريم بوبانی، اسماعيل جوان، فرهاد قائميان و ...سامان سالور اين سريال را بر اساس فيلم نامه ايی از خودش كارگردانی كرده است.

«خواب عجيب نور» كه در آبادان و شهرك سينمايی دفاع مقدس توسط مسعود سلامی تصويربرداری شده است.

اين سريال به همت حسين صابری در گروه حماسه و دفاع شبكه اول سيما تهيه شده است.

ديگر عوامل اين سريال عبارتند از: يعقوب غفاری، مجری طرح - فرهاد كشن فلاح، طراح گريم.

پيش از اين سامان سالور فيلم سينمايی «چند كيلو خرما برای مراسم تدفين» را كارگردانی كرده است و چندين جايزه از جشنواره‌های داخلی و خارجی كسب كرده است.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo