شهید آوینی

 

جشنواره نغمه‌های آسمانی نماد شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی است
برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی و حضور نیروهای مسجدی در مازندران نماد بارزی از شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: اسلام یگانه دینی است که با کتاب و مبانی همراه بود و پیروی از آن عین ریاست و انکار و کتمان آن عین ضلالت و گمراهی است.

محمد اسماعیل امامزاده با اشاره به خصوصیات والای معنوی و راهگشا، دین مبین اسلام و قرآن را الگوی اساسی جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی خواند و اظهار داشت: انس با قرآن و مفاهیم بلند آن یکی از راه‌های نشر و ترویج فضایل و ارزش ‌های اسلامی و همچنین توسعه معارف ناب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اجرای چنین جشنواره‌هایی زمینه‌های کسب معارف الهی را برای جوانان و نوجوانان فراهم آورده و روح تشنه آنان را با زلال معرفت و شناخت قرآن مجید همسو و قرین می‌سازد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که مساجد سنگر حفظ معارف اسلامی در حوزه دین هستند، یادآور شد: از هر آموزشی که در بخش‌ های مختلف هنری و علمی تاثیر مادی و معنوی داشته باشد حمایت می‌کنیم و برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی در استان مازندران نوید بخش ایجاد روحیه همدلی و انسجام خواهد بود.

 

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo