شهید آوینی

 

مقاومت اسلامي نشأت گرفته از تفکرات امام خميني(ره) و آيت‌الله خامنه‌اي است

عضو شوراي فرماندهي حزب‌الله مقاومت اسلامي را نشأت گرفته از بيانات و الهامات رهبر كبير انقلاب و حضرت آيت‌الله خامنه‌اي و ملت ايران دانست.

شيخ محمد يزبك در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه این هفته تهران با بيان مقاومت مردم فلسطين در برابر تهاجمات نيروهاي رژيم صهيونيستي ضمن تبريك به مناسب اعياد شعبانيه و روز پاسدار گفت: من آمده‌ام كه با شما شادي پيروزي را تقسيم كنم.

وي با بيان اينكه اسرائيل به اين پيروزي اعتراف كرد گفت: متأسفانه هنوز در لبنان كساني هستند كه نسبت به اين پيروزي شك و ترديد دارند، اما به گفته سيد حسن نصرالله، اين پيروزي همه مسلمانان است.

يزبك ضمن قدرداني از رهبر انقلاب اسلامي و ملت ايران به خاطر اتخاذ مواضع اصولي آنان خاطرنشان كرد: ما از حضور شما در اين مقاومت تا روز قيامت تشكر خواهيم كرد.

وي افزود: ما از امام حسين آموختيم كه دست رد به سينه شيطان بزنيم و از امام خميني آموختيم كه با خواري و كرنش در مقابل ديگران مبارزه كنيم.
يزبك، مقاومت اسلامي لبنان را نشأت گرفته از بيانات و الهامات رهبر كبير انقلاب و حضرت آيت‌الله خامنه‌اي دانست و گفت: امروز هر چه داريم از حمايت‌هاي امام خميني و آيت‌الله خامنه‌اي و ملت ايران است.

وي هدف از جنگ اسرائيل عليه لبنان را كشتار و آوارگي و تغيير جمعيتي براي خاورميانه جديد دانست و خاطرنشان كرد: به اراده خداوند اين پروژه سرنگون شد و ما توانستيم ماشين جنگي دشمن را متوقف كنيم.

يزبك وجود جمهوري اسلامي را تاكيدي بر رويش مجدد مقاومت دانست و ابراز داشت: دشمنان در رؤياي مقابله با آنچه كه محور شر مي‌دانند هستند و به همين خاطر تلاش كردند كه جنگ فرقه‌اي را در لبنان راه اندازي كنند.

وي با اشاره به تهديدات دشمنان و حمايت سازمان ملل از اين تهديدات عليه مقاومت گفت: امروز مقاومت آماده‌تر از هر زمان ديگري است و همواره از كرامت و عزت پاسداري مي‌كند.

عضو شوراي فرماندهي حزب‌الله در پايان ابراز اميدواري كرد كه هر چه زودتر فرج حضرت وليعصر (عج) فرا برسد.
 

منبع : خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo