شهید آوینی

 

سردار علايي در جشن پيروزي حزب الله لبنان: نصرت الهي نصيب حزب‌الله شد

جشن سالروز پيروزي حزب‌الله بر رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه چهارشنبه شب در ميدان فلسطين تهران با حضور صدها تن از شهروندان تهراني برگزار شد.

در اين گردهمايي، از مستندسازان ايراني كه در طول جنگ 33 روزه اقدام به ساخت فيلمهاي مستندي در اين زمينه كرده بودند، قدرداني شد كه در اين ميان نام رضا برجي، مرتضي شعباني، دشتي و ديگر مستندسازان ايراني به چشم مي‌خورد.

در ادامه اين مراسم گروه موسيقي «اسرا» از كشور لبنان سرودهاي انقلابي در زمينه مقاومت براي حاضران اجرا كرد.

همچنين طي اين مراسم 33 كبوتر به مناسبت نبرد 33 روزه حزب‌الله با رژيم صهيونيستي در ميدان فلسطين آزاد شدند. همچنين مراسم نورافشاني با هدف بزرگداشت پيروزي حزب‌الله انجام شد.


از ديگر بخشهاي اين مراسم، سخنراني سردار علايي از كارشناسان مسائل استراتژيك و آگاه به نبرد 33 روزه بود كه وي در اين اظهارات ابعاد مختلف اين نبرد را بررسي كرد.

علايي با اشاره به تعجب رژيم صهيونيستي از شكست در جنگ 33 روزه خاطرنشان كرد: آنها از خود مي‌پرسيدند كه چرا در حالي كه همه نيروها و امكانات خود را به كار گرفته‌ايم شكست خورديم.

وي افزود: تفكر حزب‌الله بود كه اين پيروزي را آفريد چرا كه حزب‌الله به متن آيه واعدوالهم ماستطعتم من قوه عمل نمود و تلاش كرد چرا كه به نصرت الهي اميدوار بود.

اين كارشناس مسائل نظامي با بيان اينكه تمام تاكتيك‌هاي رژيم صهيونيستي از سوي حزب‌الله بررسي شده بود، اظهار داشت: نصرت الهي نصيب حزب‌الله شد، چرا كه خود نيروي مقاومت تمام توان خود را به كار گرفته بود.

وي در ادامه با بيان اينكه اسرائيل در مقطعي احساس كرد با يك موجود جديد روبرو شده است، افزود: يكي از فرماندهان رژيم صهيونيستي گفته است كه معلوم نبود ما با چه مي‌جنگيم و اين احساس به ما دست مي‌داد كه در حال جنگ با اشباح هستيم.


علايي با بيان اينكه حزب‌الله در نبرد 33 روزه در يك طرف و كشورهاي غربي و برخي كشورهاي عربي و اسرائيل در طرف ديگر اين نبرد بودند، اظهار داشت: همين امكانات و نيروهاي زياد احساسي براي آنها بوجود آورده بود كه وزير خارجه آمريكا در جلسه‌اي با سران اسرائيل گفت طي چند روز آينده تكليف حزب‌الله مشخص خواهد شد.

اين كارشناس مسائل نظامي با بيان اينكه بعد از پيروزي حزب‌الله اين سؤال در ذهن مردم جهان اسلام شكل گرفت كه چرا با وجود اين همه تسليحات واكنشي در برابر تجاوزگري‌هاي اسرائيل نشان نداده‌اند خاطرنشان كرد: اينكه حزب‌الله توانست با امكانات خود جلوي رژيم صهيونيستي به عنوان چهارمين ارتش دنيا بايستد اين بارقه اميد را در دل تمام مسلمانان ايجاد كرد كه مسلمانان با وحدت به هر هدفي خواهند رسيد.

وي ريشه مشكلات خاورميانه را وجود اسرائيل دانست و تصريح كرد: اسرائيل از بين نمي‌رود مگر اينكه ملت‌هاي مسلمان حول يك محور الهي متحد شوند.

منبع : خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo