شهید آوینی

 

زندگی كربلايی كاظم ساروقی برای كودكان مكتوب شد

به نقل از ستاد خبری كنگره بين‌المللی بزرگداشت كربلايی كاظم ساروقی، دكتر «صابر جباری» با اعلام اين خبر گفت: كتاب «خدا را دعوت كنيم» ويژه كودكان نوشته غلامرضا بكتاش در پنج هزار جلد منتشر می‌شود كه در آن داستان زندگی كربلايی كاظم به زبان شعر سروده شده است.

جباری همچنين از چاپ كتاب «دانش‌آموز خدا» ويژه نوجوانان خبر داد و افزود: اين كتاب به شيوه نثر و با هدف آشنايی نوجوانان با شخصيت كربلايی كاظم به عنوان فردی كه در اثر خلوص نيت و در سايه تعبد به احكام الهی، انجام امر به معروف و نهی از منكر و پرداخت زكات مورد عنايت ويژه پروردگار متعال قرار گرفته و حافظ كل قرآن كريم شده در شمارگان پنج هزار جلد منتشر می‌شود.

وی با بيان اينكه اين كتب را انجمن قرآن و نهج‌البلاغه استان مركزی در راستای معرفی الگوهای رفتاری كربلايی كاظم منتشر خواهد كرد، گفت: اين كتب همزمان با برگزاری كنگره در اختيار ميهمانان قرار می‌گيرد و پس از آن در سطح كشور توزيع خواهد شد.

همچنين كتابی با عنوان «كربلايی كاظم بی‌‌سوادی كه حافظ قرآن شد» توسط جامعه القرآن كريم قم به تعداد پنج هزار جلد برای گروه سنی كودكان به همين مناسبت به چاپ رسيده است.

كنگره بين‌المللی بزرگداشت كربلايی كاظم كريمی ساروقی 31 مرداد در سالن همايش‌های استانداری مركزی در اراك برگزار می‌شود.

منبع : خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo