شهید آوینی

 

نگاه جدید به جنگ به معنای ضد جنگ نیست

کارگردان فیلم اخراجی ها گفت: در نوع نگاه جدید به مقوله جنگ امیدوارم دچار افراط و تفریط نشویم زیرا در انتقال مفاهیم دفاع مقدس ظرافت های عمیقی وجود دارد که با دیدی ظاهری نمی شود به آنها پرداخت و نگاه جدید و واقع گرایانه به جنگ به معنای ضد جنگ نیست.
مسعود ده نمکی شامگاه دیشب در همایش مجمع حامیان جوان دولت اسلامی که در مسجد ولی عصر مشهد برگزار شد با بیان مطلب فوق افزود:‌ در نگاه های جدید و متفاوت به مقوله دفاع مقدس باید مراقب باشیم که اثر به ضد جنگ مبدل نشود و این نیازمند حرکت اعتدالی و عمیق به این مقوله مهم از تاریخ انقلاب اسلامی است.

این کارگردان سینما،‌ با تاکید بر اهمیت کیفیت در سینمای دفاع مقدس اظهار داشت: در این مورد کمیت قابل قبولی را در سینمای دفاع مقدس داریم اما به لحاظ کیفیتی نتایج مطلوبی را شاهد نبودیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم که درسینمای دفاع مقدس با نگاه ها و آثار متفاوتی که با آن مواجه هستیم به جایگاه شایسته ای در این سینما برسیم.

ده نمکی در خصوص عملکرد رسانه ها و مطبوعات در دولت نهم خاطر نشان ساخت:‌ متاسفانه مشکلات جامعه رسانه ای ما نشات گرفته از فقدان وجود اخلاق حرفه ای است و اخبار ما مبتنی بر شنیده هاست.

وی افزود: ‌در بخش رسانه ای دولت نیز آن طور که لازم است افکار و اذهان عمومی مردم جدی گرفته نشده است و رسانه ای هم به صورت پایه و ثابت وجود ندارد که آرمان های دولت نهم را تئوریزه و تشریح کند.

مجمع حامیان جوان دولت اسلامی تشکل های انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در دوران انتخابات ریاست جمهوری هستند.

منبع : خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo