شهید آوینی

 

60 هزار نفر تا قبل از رمضان از جبهه های غرب دیدن می کنند

هماهنگ‌كننده امور كاروان‌هاي راهيان نور در كرمانشاه اعلام كرد:30 هزار نفر به صورت ثبت‌نام شده و 30 هزار نفر در قالب كاروان‌هاي خودجوش و متفرقه، تا پيش از ماه رمضان از مناطق عملياتي غرب كشور بازديد خواهند كرد.

اعلام كرد: براي بازديدكنندگان در قالب كاروان‌هاي ثبت نام شده كه از تاريخ اول مرداد تا 15 شهريور در مناطق غرب حاضر مي‌شوند و نيز كاروان هاي متفرقه و خودجوش كه حركت خود به سوي اين مناطق را از 15 تيرماه آغاز كرده‌اند برنامه‌هاي دو‏، سه و چهار روزه در نظر گرفته‌ايم.

وي اظهار داشت: تاكنون از 30 هزار زائر ثبت نام شده شش هزار نفر آنان از يادمان‌ها بازديد كرده‌اند و پيش‌بيني مي‌كنيم كه با وجود 30 هزار زائر خودجوش، مجموعه بازديدكنندگان امسال از مناطق غرب بيش از 60 هزار نفر باشد.

آقايي با بيان اين كه بيشترين تعداد بازديدكنندگان از بين گروه‌هاي مختلف مربوط به سازمان هلال احمر است، يادآور شد: استان‌هاي كرمانشاه و كردستان با حداقل امكاناتي كه در اختيار دارند در خدمت زائران هستند. كارهاي عمراني و زيرساختي نيز براي بهبود شرايط امسال آغاز شده است. براي اسكان نيز از هتل پنج ستاره تا حسينيه و زائرسرا در خدمت كاروان‌ها است كه بسته به نوع درخواست كاروان، اين اماكن در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

به گفته وي، بازديد از يادمان شهداي عمليات مرصاد و ارتفاعات بازي‌دراز با استقبال بسيار مردم مواجه مواجه شده و يادمان‌هاي مطلع‌الفجر گيلان‌غرب، دشت زهاب،پادگان ابوذر،محل شهادت شهيد شيرودي و يادمان شهداي پاوه از ديگر يادمان‌هاي مورد بازديد هستند.

آقايي يادمان‌هاي استان كردستان را نيز مرز باشماق، شهر بانه و محل بمباران شيميايي سردشت عنوان كرد

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo