شهید آوینی

 

افتتاح مركز تربيت مدرس قرآن كريم در زرند

مركز تربيت مدرس قرآن كريم از اواسط مرداد ماه جاری با همكاری اداره اوقاف و امور خيريه زرند، آغاز به كار خواهد كرد.

«وحيد دژآلون» مسئول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان زرند با بيان اين خبر افزود: از افرادی‌كه دارای مدرك ديپلم به بالا هستند برای حضور در كلاس‌ها ثبت نام به عمل آمده است.

«وحيد دژآلون»:در حال حاضر تعداد 150 دانشجو در رشته‌های مختلف علوم قرآنی ثبت‌نام كرده‌اند كه در پايان دوره مدرك دانش‌افزايی به آنها اعطاء خواهد شد

وی، مركز قرآنی زرند را شعبه‌ای ‌از تربيت مدرس قرآن كريم مشهد اعلام و تصريح كرد: در حال حاضر تعداد 150 دانشجو در رشته‌های مختلف علوم قرآنی ثبت‌نام كرده‌اند كه در پايان دوره مدرك دانش‌افزايی به آنها اعطاء خواهد شد.

دژآلون به حضور اساتيد حوزه، دانشگاه و قاريان بين‌المللی برای تدريس در مركز تربيت مدرس زرند اشاره كرد و افزود: از سال آينده زير نظر آموزش عالی كشور، دانشجويان مدرك كاردانی علوم قرآنی دريافت خواهند كرد.

مسئول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان زرند اظهار كرد: برنامه های ترم اول دانشجويان مشخص شده و به دنبال تهيه قسمتی از كتاب‌ها از دانشكده علوم قرآنی آستان قدس رضوی هستيم.

وی زمان شروع كلاس‌ها را از هفته آينده اعلام و تاكيد كرد: در هفته اخير ثبت‌نام كنندگان به تعيين 38 واحد عمومی و اختصاصی برای ترم اول خواهند پرداخت.
مسئول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان زرند:
دانشجويان می‌توانند در چهار رشته؛ تربيت مدرس قرآن ويژه مقطع پيش دبستانی، تربيت مدرس حفظ و روخوانی، تربيت مدرس صوت و لحن و تربيت مدرس تجويد و لحن شركت كنند

دژآلون يادآور شد:دانشجويان در چهار رشته؛ تربيت مدرس قرآن ويژه مقطع پيش دبستانی، تربيت مدرس حفظ و روخوانی، تربيت مدرس صوت و لحن و تربيت مدرس تجويد و لحن می‌توانند شركت كنند.

مسئول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان زرند در پايان اظهار كرد:دانشجويان در اين طرح بايد واحد‌هايی از قبيل؛ تربيت معلم قرآن در پيش دبستانی(48 واحد)، تربيت معلم روخوانی و حفظ(42 واحد)، تربيت معلم تجويد و وقف و ابتدا (54 واحد) و تربيت معلم صوت و لحن(70 واحد) را پشت سر بگذارند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایرانی

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo