شهید آوینی

 

مراسم اربعین ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در مشهد برگزار می شود

جمعی از مدرسین و طلاب حوزه علمیه مشهد، جهت شرکت در مراسم اربعین ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی عازم شهر قم می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بصیرت حجت الاسلام تقوی مسوول ستاد بزرگداشت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در مشهد با اعلام برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی فاضل در مشهد، گفت: مراسم بزرگداشتی با حضور علما و مراجع تقلید ، بیت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی و مردم شریف مشهد، یازدهم مرداد ماه از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) مشهد در حسینیه نجفیها برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جمعی از علما، مدرسین و طلاب حوزه علمیه مشهد از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) مشهد، جهت شرکت در مراسم اربعین ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی، بعدازظهر امروز به قم عزیمت می کنند.

وی با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: افزون بر حضور تعدادی از مدرسین برجسته حوزه علمیه مشهد، بیش از 400 نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه مشهد و تعدادی از طلاب شهرستان های استان خراسان رضوی و جنوبی نیز در این سفر شرکت می کنند.

وی افزود: افزون بر شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در شب جمعه در مسجد اعظم شهر قم، زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مرقد مطهر حضرت امام (ره) از جمله برنامه های این سفر است.

تقوی ادامه داد: جمعی از مدرسین برجسته مشهد نیز علاوه بر حضور در مراسم بزرگداشت ایشان در مسجد اعظم قم ، در مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی فاضل در تهران نیز شرکت می کنند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در شهرهای مختلف خبر داد و افزود: مراسم بزرگداشتی چهرشنبه شب از سوی علمای تهران و همچنین مراسمی صبح پنج شنبه در دفتر آیت الله العظمی فاضل در تهران برگزار می شود، همچنین مراسم بزرگداشتی روز یکشنبه هفتم مردادماه همزمان با شب شهادت حضرت زینب (س)، از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در شهر دشق کشور سوریه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo