شهید آوینی
 
 نمازگزاران بحرينی شيخ معترض وهابی را تحويل پليس دادند


نمازگزاران يك مسجد اهل سنت بحرين پس از آن كه امام جماعت وهابی مسجد، آنان را به دليل عدم اعتراض جدی به ايران مورد انتقاد قرار داد، وی را تحويل پليس دادند.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی اخبار شيعيان، يك‌ روحانی‌ وهابی‌ بحرين‌ پس‌ از آن‌ كه‌ دولت‌ كشورش‌ را به‌ محروم‌‌كردن‌ شهروندان‌ اين‌ كشور از خدمات‌ متهم‌ كرد‌، به‌ جرم تحريك‌ مردم‌ و ايجاد تنفر و انزجار از رژيم‌ سياسی‌ اين‌ كشور متهم‌ شد‌.
وكيل‌ اين‌ روحانی‌ سلفی‌:
محمود كه‌ سال‌هاست‌ از حضور در نماز جمعه‌ و خواندن‌ خطبه‌‌های‌ نماز منع شده‌ است،‌‌ با گروهی‌ از نمازگزاران‌ وارد بحث‌ و جدل‌ شد و سرانجام‌ مردم‌ در مورد وی‌ به‌ پليس‌ گزارش‌ دادند و او‌ به‌ پاسگاه‌ پليس‌ احضار و پس از مدتی به‌ قيد ضمانت‌ آزاد شد

«عبدالله‌ هاشم‌» وكيل‌ اين‌ روحانی‌ سلفی‌، با اعلام‌ اين‌ مطلب گفت‌‌: ‌شيخ‌ «احمد المحمود»‌ دو روز پيش‌ در خطبه‌‌های‌ نماز جمعه،‌ بحرينی‌‌ها را به‌ علت‌ حضور كم‌‌رنگ‌ در تظاهرات‌ هفته‌ گذشته‌ برضد ادعاهای‌ ارضی‌ عنوان‌ شده‌ در يك‌ روزنامه‌ چاپ‌ ايران‌ ملامت‌ كرد.

وی‌ در ادامه افزود:‌ شيخ‌ المحمود بی‌‌تفاوتی‌ بحرينی‌‌‌ها را در وفاداری‌‌شان‌ به‌ مذهب‌ خود، مورد نكوهش‌ قرار داد و گفت‌ كه علت‌ اين‌ مسأله‌ آن‌ است‌ كه‌ دولت‌، حقوق‌ مردم‌ را پرداخت‌ نمی‌‌كند و شرايط و استانداردهای‌ زندگی‌ آن‌ها را ارتقاء نمی‌‌بخشد‌.

هاشم‌ تصريح كرد: محمود كه‌ سال‌هاست‌ از حضور در نماز جمعه‌ و خواندن‌ خطبه‌‌های‌ نماز منع شده‌ است،‌‌ با گروهی‌ از نمازگزاران‌ وارد بحث‌ و جدل‌ شد كه سرانجام‌ به‌ پاسگاه‌ پليس‌ احضار و پس از مدتی به‌ قيد ضمانت‌ آزاد شد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایرانی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo