شهید آوینی
<
 
آستان قدس رضوی ميزبان خوبی برای زائرين حضرت رضا(ع) است
نايب رئيس مجلس شورای اسلامی در سفر به مشهد مقدس از موزه های قرآن، هدايای مقام معظم رهبری، فرش و رواق های امام خمينی(ره) و دارالحجه حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بازديد كرد.

مهندس باهنر پس از اين بازديد، مهم ترين هدف از سفر به مشهد مقدس را زيارت بارگاه ملكوتی حضرت رضا(ع) ذكر كرد و گفت: بزرگترين افتخار مردم ايران و ساير مسلمانان جهان ميهمانی امام هشتم(ع) است.

وی به پيشرفت های بسيار زياد امور عمرانی و توسعه حريم حرم مطهر رضوی اشاره كرد و افزود: هر بار كه به مشهد می آيم با كارها و تلاش های جديدی مواجه می شوم كه جای شكر دارد و برای دست اندركاران اين كارهای بزرگ آرزوی توفيق بيشتر می كنم.

نايب رئيس مجلس شورای اسلامی از موزه های آستان قدس رضوی به عنوان گنجينه های بی نظير بشريت ياد كرد و اظهار داشت: اين موزه ها نه تنها برای ملت ايران، بلكه برای تمامی مسلمانان و جهانيان به عنوان ثروتی بزرگ و سابقه تاريخی، فرهنگی و تمدن عظيم مطرح است كه به وجودآنها افتخار می كنيم.

مهندس باهنر آستان قدس رضوی را ميزبان خوبی برای زائرين بارگاه منور رضوی دانست و افزود: آستان قدس رضوی در جهت نشان دادن اين مجموعه های بی نظير به مردم تلاش های خوبی به عمل آورده است.

وی در پاسخ به اين سؤال كه مجلس شورای اسلامی برای افزايش بودجه های جاری مشهد مقدس به عنوان دومين كلان شهر مذهبی جهان برای خدمت بيشتر به زائرين گرامی چه تمهيداتی انديشيده است، گفت: برای مشهد بودجه خاصی نداريم و بودجه ای را هم كه در كشور مصرف می كنيم به بركت آقا امام رضا(ع) است.

به گزارش اداره كل روابط عمومی آستان قدس رضوی، در اين برنامه دو ساعته رواق های جديد الاحداث امام خمينی(ره) و دارالحجه به ترتيب به مساحت 22 و 7 هزار متر مربع مورد بازديد قرار گرفت.

همچنين، موزه های قرآن، هدايای مقام معظم رهبری و فرش از مجموعه موزه های يازده گانه سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی بازديد شد.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo