شهید آوینی
<
 
فرهنگ ناب محمدی، موج آزادانديشی و بيداری دينی در برابر نظام استكبار جهانی ايجاد كرده است
سرپرست نمايندگی سازمان ملی جوانان آذربايجان‌غربی گفت: فرهنگ ناب محمدی، موج آزادانديشی، بيداری دينی و پايداری را در برابر نظام استكبار جهانی و صهيونيسم بين المللی ايجاد كرده است.

«محمد صادق فتح الهی»سرپرست نمايندگی سازمان ملی جوانان استان در نشست اعضای ستاد اجرايی همايش «پيامبر اعظم، جوانان، بيداری دينی در عصر جهانی شدن» با بيان اين مطلب و با تاكيد بر اين نكته كه پايه‌های تفكراسلامی چنان مستحكم است كه نظام استكباری را حتی در درون خود نيز به شدت دچار دغدغه كرده است، گفت: اختلاف افكنی بين شيعه و سنی توطئه جديد استكبار است و پيام وحدت اسلامی در قالب همايش پيامبر اعظم(ص) به جهانيان عرضه می‌شود.

وی افزود: هدف عمده سازمان ملی جوانان در استان تبديل اين استان مرزی از دروازه ورود تهديد فرهنگی به سكوی پرتاب آرمان های اصيل اسلامی و بيان قابليت‌های تمدن شگرف ايران اسلامی است و برگزاری اين همايش بين المللی فرصت بسيار خوبی برای جوانان است تا داشته‌های خود از تمدن ناب اسلامی را به رخ جهانيان بكشد.

همايش بين المللی پيامبراعظم(ص)، جوانان و بيداری دينی در عصر جهانی شدن با حضور انديشمندان و صاحب نظران داخلی و خارجی و با همكاری سازمان ملی جوانان و موسسه آواتاك، 23 تا 25 تيرماه سال جاری در اروميه برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo