شهید آوینی
 
 برگزاری همايش گرا‌می‌داشت قدس در كويت

مجمع اجتماعی اصلاح‌گران كويت، فردا پنجم تيرماه جاری به مناسبت چهلمين سال اشغال مسجدالاقصی اقدام به برگزاری همايشی در اين كشور می‌كند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی نسيج، دكتر «عبدالله العتيقی» دبير همايش، هدف از گرامی‌داشت مسجدالاقصی را تلاش جهت آزادی قدس از اشغال صهيونيسم دانست.

وی افزود: اين همايش از بخش‌های متنوعی همچون جشنواره‌ی تبليغاتی موسسه‌های مهم كويت، برپايی محفل شعر و ادبيات، نمايشگاه عكس و نمايش فيلمی با موضوع مسجدالاقصی تشكيل‌ شده‌‌است.

وی ارائه‌ی مجلات تبليغاتی و انجام مصاحبه‌ی تلويزيونی با يكی از شيوخ مسجدالاقصی را از بخش‌های ديگر اين همايش دانست و با اشاره به توجه مجمع اجتماعی اصلاح‌گران كويت به قضيه‌ی فلسطين گفت: قدس متعلق به تمامی مسلمانان است و جامعه‌ی مسلمانان هرگز فراموش نمی‌كند كه سرزمينی كه خواستار آزادی كامل آن هستند؛ فلسطين و قبله‌ی اول مسلمانان يعنی مسجدالاقصی است و خاك پاك اين سرزمين به خون بسياری از شهدای اسلام و اصحاب پيامبر(ص) آميخته شده‌است.

وی با اشاره به جاودانگی فلسطين در روح عرب‌ها و مسلمانان گفت: تمامی مسلمانان عرب بايد برای سربلندی و آزادی اين سرزمين از چنگال صهيونيسم غاصب تلاش‌كنند و سكوت جامعه‌ی مسلمانان و عرب‌ها در مقابل اين مسئله نشان‌دهنده‌ی ناتوانی و نبود اتحاد در اين جامعه‌ی عظيم است.


منبع:خبرگزاری قرآنی ایران
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo