شهید آوینی
 
  داشتن برنامه‌ريزی‌های مناسب برای برنامه‌های فرهنگی ـ دينی جوانان ضروری است

با توجه به اين‌كه دشمنان برنامه‌های گسترده‌ای برای منحرف كردن جوانان كشور ما دارند مسوولان فرهنگی و دينی بايد برنامه‌ريزی‌های مناسبی در اجرای برنامه‌های بهتر برای جلو‌گيری از تهاجم داشته باشند.

«ايرج حسن زاده» معاون سياسی امنيتی استاندار كردستان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با بيان مطلب فوق گفت: بحث اجرای برنامه‌های فرهنگی، تفريحی، اعتقادی، مذهبی و معنوی اوقات فراغت در استان‌های مرزی بايد با توجه به شرايط و وضعيت فرهنگی آن مناطق اجرا شود، مناطق مرزی وضعيت حساس‌تری نسبت به ساير نقاط كشور دارند كه در بحث فعاليت‌های فرهنگی و برنامه‌های اوقات فراغت بايد توجه بيشتری به محتوای برنامه‌ها شود.

وی افزود: دشمنان برنامه‌های گسترده‌ای برای منحرف كردن جوانان ما دارند كه جا دارد مسئولان فرهنگی و دينی با برنامه‌ريزی‌های مناسب در راستای اجرای برنامه‌های بهتر‌، جلوی تهاجم فرهنگی دشمنان را بگيرند.

وی در ادامه اضافه كرد: در سال‌های گذشته در مقوله اوقات فراغت در استان كردستان با برنامه كار نشده است و بدون برنامه و تصميم‌گيری نمی‌توان انتظار فعاليت منسجم و فراگير را داشته‌باشيم.

حسن زاده گفت: مقوله اوقات فراغت بسيار مهم است و بايد از كليه امكانات دولتی برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت جوانان استفاده كنيم.

معاون سياسی امنيتی استاندار كردستان در ادامه افزود: تمامی امكانات موجود در استان كردستان متعلق به دولت است و طبق قانون بايد اين امكانات در اختيار مردم قرار گيرد و از مسئولان خواست به امكانات نگاه فرابخشی داشته باشند و از تمامی امكانات در جهت بهره‌مندی مردم برنامه‌ريزی كنند.

حسن زاده گفت: بايد با برنامه‌ريزی مناسب و تصميم‌گيری خوب بتوانيم مقوله اوقات فراغت جوانان را در سطح استان كردستان به خوبی اجرا كنيم. بحث اوقات فراغت بايد ساماندهی و دارای يك متولی خاصی شود تا بتوان به نتايج مورد نظر رسيد.

حسن زاده در پايان گفت: امسال مشكلی بابت تامين اعتبارات مورد نياز برای اجرای طرح اوقات فراغت در استان كردستان نداريم.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo