شهید آوینی

 
مراسم ختم قرآن در كليه مساجد مشهد در سالگرد ارتحال امام خمينی(ره) برپا می شود

سرپرست اداره امور فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در سالگرد ارتحال امام(ره) مراسم ختم قرآن در كليه مساجد برپا می شود.

شعبه خراسان رضوی، محمد كاظم دبيری اظهار داشت: بر اساس برنامه ريزی صورت گرفته در كليه مساجد و كانون های فرهنگی و هنری تحت پوشش به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) مراسم ختم قرآن و سخنرانی در خصوص زندگی انديشه های امام راحل(ره) برگزار می شود.

وی همچنين از برگزاری نمايشگاه آثار فرهنگی و هنری با موضوع ارتحال امام (ره) و قيام 15 خرداد خبر داد و افزود: در اين نمايشگاه آثار نقاشی، عكس و خوشنويسی، مرتبط با موضوع در معرض ديد علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نمايشگاه عكسی با عنوان«نيمه خرداد» در محل نگارخانه ميرك مشهد برپا می شود و 70 عكس با موضوع رحلت امام(ره) و قيام 15 خرداد به ابعاد 70×100 از 12 تا خرداد ماه در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

دبيری برگزاری مراسم ويژه ارتحال حضرت امام(ره) توسط مركز توسعه و ترويج فعاليتهای قرآنی و جامعه قاريان قرآن مشهد را از ديگر برنامه عنوان كرد و گفت: همزمان با جلسه مركزی قرائت قرآن در مسجد كرامت برنامه ويژه رحلت حضرت امام(ره) نيز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مسابقه وصيت نامه حضرت امام(ره) كه به صورت عمومی برگزار می شود و همچنين مسابقه هنری(طراحی و نقاشی) نيز با موضوع ارتحال امام(ره) به صورت غير حرفه ای توسط هنرستان هنرهای تجسمی برنامه ريزی و اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo