شهید آوینی

 
ويرايش دوم «قرآن ديجيتال ذكر» به بازار می‌آيد

مدير پروژه «قرآن ديجيتال ذكر» از تكميل آن و به بازار آمدن ويرايش دوم اين قرآن ديجيتال تا يك ماه آينده خبر داد.

سعيد نخعی، مدير پروژه قرآن ديجيتال، در نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ی با اعلام اين خبر گفت: امكان بخش فايل‌های mp3 و mp4 و اتصال به رايانه در ويرايش دوم اين قرآن ديجيتال به وجود آمده‌است.

وی در رابطه با امكانات ويرايش دوم اين قران ديجيتال گفت: در اين ويرايش چهار ترتيل قران با صدای استاد پرهيزگار، منشاوی، امام جمعه و ميشاوی ارائه شده‌است. وی ادامه داد: 30 ترجمه به زبان های مختلف و 3 تفسير به زبان‌های عربی انگليسی و فارسی از ديگر خدمات اين قرآن است.

نخعی در توضيح تفاسير ارائه شده گفت: تفسير انگليسی از آيت‌الله پويا، تفسير فارسی از آيت الله مكارم شيرازی و تفسير عربی از ابن‌مغنيه است. نخعی همچنين از جمع آوری 1760 حديث به سه زبان خبر داد و گفت: ادعيه مفاتيح الجنان، نهج‌البلاغه، صحيفه‌ی سجاديه و ادعيه مناسك حج به همراه ترجمه فارسی و انگليسی از ديگر خدمات اين قرآن ديجيتال است.

15 اذان شيعی كه قابليت تنظيم و پخش در اوقات اذان را دارا است از ديگر امكانات اين قران ديجيتال است.

از ديگر امكانات آن قبله‌نما و اوقات نماز شهرهای دنيا به همراه هفت رساله فقهی به سه زبان از امكانات فرعی ويرايش دوم قرآن ديجيتال ذكر است كه مدير پروژه اين طرح بدان‌ها اشاره كرد.

همچنين وی از استقبال زياد مسلمانان خارج از كشور از اين محصول خبر داد و گفت: بيش از 60درصد از محصولات اين شركت به كشورهای خارجی صادر می‌شود كه بزرگترين خريدار اين قرآن ديجيتال آمريكا است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo