شهید آوینی

 
دعوت از استاد «فرشچيان» برای خلق تابلوی مينياتور دفاع مقدس

در آستانه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، بنياد حفظ آثار در جهت پديد آوردن آثار ماندگار و فاخر هنری در حوزه دفاع مقدس از استاد «فرشچيان» برای خلق تابلوی مينياتور دفاع‌مقدس دعوت به همكاری كرد.

در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كشور برای خلق تابلوی مينياتور دفاع مقدس با الهام از فتح خرمشهر از هنرمند بزرگ ميناتور كشور استاد «فرشچيان» دعوت به همكاری كرد.

سردار سرتيپ پاسدار «ميرفيصل باقرزاده» با اعلام اين مطب و در گفت‌وگو با خبرنگار ايكنا در خرمشهر گفت: بنياد حفظ آثار در جهت پديد آوردن آثار ماندگار و فاخر هنری در حوزه دفاع مقدس از استاد «فرشچيان» برای خلق اين اثر مهم هنری دعوت به همكاری می‌كند.

سردار باقرزاده افزود: برای خلق اين اثر به پيام جاودانه حضرت «امام خمينی (ره)» كه فرمودند: «خرمشهر را خدا آغاز كرد» توجه می‌شود و مسجد جامع و صدای تكبير رزمندگان اسلام بر مناره‌های اين مسجد در لحظات پرشكوه آزادی نيز از مهم‌ترين نقش‌های اين اثر ماندگار خواهد بود.

وی با تجليل از هنرمند بزرگ كشور استاد فرشچيان، اظهار اميدواری كرد استاد «فرشچيان» با قبول خلق اين اثر مهم‌ترين جلوه هنری فتح الفتوح خرمشهر را به يادگار بگذارند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo