شهید آوینی

 
برگزاری گفتمان «حكمت مطهر» در اردكان

گفتمان دينی «حكمت مطهر» روز گذشته 18 ارديبهشت‌ماه با حضور 350 نفر از دانش‌آموزان در دبيرستان «شهيد انصاری» اردكان برگزار شد.

اين گفتمان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم با هدف آشنايی بيشتر نوجوانان و جوانان با انديشه‌های استاد شهيد مرتضی مطهری به‌همت اداره تبليغات اسلامی اردكان در دبيرستان «شهيد انصاری» اين شهرستان برگزار شد.

 برگزاری‌گفتمان«حكمت‌مطهر»دراردكان
اين گفتمان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم با هدف آشنايی بيشتر نوجوانان و جوانان با انديشه‌های استاد شهيد مرتضی مطهری به‌همت اداره تبليغات اسلامی اردكان در دبيرستان «شهيد انصاری» اين شهرستان برگزار شد

در اين همايش استاد «احمد رزاقی» محقق و استاد دانشگاه تهران طی سخنانی به بررسی راهكارهای عملی برای رسيدن به قله‌های رفيع علم و دانش اشاره كرد و مجهز شدن به دو بال علم و ايمان را لازمه رسيدن به رستگاری دنيا و آخرت دانست.

بيش از 350 نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه‌های متوسطه شهرستان اردكان در اين همايش شركت كردند و پرسش‌های خود را در زمينه علم و دانش با كارشناس مربوطه در ميان گذاشتند.

همچنين قرائت وصيت‌نامه دانش‌آموز شهيد دوران دفاع مقدس از اردكان و قرائت شعر و مقاله كوتاهی در مقام معلم از ديگر برنامه‌های اين همايش بود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo