شهید آوینی

 
اعلام اسامی دانشجويان راه‌يافته از دانشگاه‌های سراسر كشور به جشنواره ملی قرآن دانشجويان

بيست و دومين جشنواره ملی قرآن دانشجويان ايران، ششم تا نهم خرداد ماه سال جاری با حضور دانشجويان برتر دانشگاه آزاد، پيام نور، جامع علمی ـ كاربردی، علوم قرآنی، وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش در دو بخش جنبی و اصلی در تهران برگزار می‌شود و اسامی تمامی شركت‌كنندگان در اين جشنواره به غير از دانشجويان وزارت بهداشت توسط سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشجويان اعلام شد.

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری در رشته تحقيق به شرح زير است: رشته تحقيق؛

محمدحسن موحدی از دانشگاه امام صادق(ع)، حسن احمدی‌زاده از دانشگاه مفيد، مجتبی آقاجان‌زاده از غير‌انتفاعی شمال، مصطفی ملكی از علوم اسلامی‌رضوی، حميدرضا عاشوری از شهيد بهشتی، حسين اقبالی‌نسب از علامه طباطبايی، سيد عطاءالله شيخ الاسلامی از تهران، زهرا كشاورز از خليج فارس بوشهر، فاطمه رحمدار از شيراز، الهام معزی‌نجف‌آبادی از شهيد مطهری تهران، سميه رحمانی از كاشان، محبوبه رحمانی از مازندران و مهديه لطفی‌پور از شيراز و نقا تميمی از دانشگاه تهران

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری(رشته ترتيل)

محسن كريمی از دانشگاه تهران، عليرضا مسيح‌پور تهران، حميد مجيدی‌مهر مدرسه عالی شهيد مطهری، محمدامين بهرامی از علوم اسلامی رضوی، محمدحسين دامغانيان اصفهان، سيدسعيد نظری از مذاهب اسلامی، مرتضی خدا‌بخشی‌پور از گيلان، مريم منصوريان‌فرد از صنعتی اصفهان، الهام غيبی از شيراز، فاطمه جاويدی از گرگان، مرضيه باردل از غير انتفاعی امام رضا، مريم سهرابی از قزوين، زينب مهركيش از فردوسی مشهد و مريم شريفی‌پور از ياسوج.

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری(رشته حفظ 5 جزء)

عثمان فاروقی از تبريز، احمد برزگر از امير كبير، مسعود كريمی از تربيت معلم تهران، حامد محمد‌مرادی از قم، قاسم صميمی از شهيد چمران اهواز، سيد محمدمهدی دهقان از يزد، پرويز رنجگر از امام حسين، فاطمه خوش‌بين از بيرجند، نسرين رمضانی از علوم پايه دامغان، زهرا حميدی از شيراز، منصوره كوثری از قم، طيبه ايزدی از اصفهان، مريم رحيمی از شهركرد و وحيده دلاوری از دانشگاه امام صادق(ع)

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری(رشته حفظ 5 جزء)

سجاد شيعه‌علی‌صالح از تبريز، سيد جواد حبيبی از قم، حميد ايماندار از تربيت دبير شهيد رجايی، ابولفضل محمدزاده از قم، اكبر حيدرپناه از تبريز، روح‌الله فراتی از امام صادق(ع)، محمدحسين خراسانی از اراك، زهرا عيدی‌پور از شهركرد، علامه علامی از قم، سيده فاطمه لاجوردی از قم، حميده اصغرنژاد از تبريز، مريم رفيعی از كاشان، زهرا ميرزايی از اصفهان، سارا رحيمی‌پور از رازی كرمانشاه.

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری(رشته حفظ10جزء)

ميثم علی‌پور از تهران، قاسم شهری از علوم اسلامی رضوی، روح‌الله ناظمی از تربيت مدرس تهران،مصطفی فريدونی از شهيد محلاتی قم، مرتضی صادقی از كاشان، حميد الله‌وردی‌زاده از تبريز، محمد داوری از شاهد، رحيمه كنعانی از تهران، فاطمه سرلك از شاهد، مريم نقدعليا از اصفهان، صفيه جوزدانی از معارف قران اصفهان، حميده زند وكيلی از تربيت دبير شهيد باهنر، مينا صلواتی از مازندران و خديجه مولايی از اروميه.

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری(رشته ترجمه)

علی ثامنی از شيراز، فاضل فاضلی از بيرجند، قربان محمد باشام از تهران، مرجان عرب‌زاده از اصفهان،كيومرث جعفری از بوعلی همدان، محمود گرامی‌نژاد از تبريز، محمدرضا سوادكوهی از فردوسی مشهد.

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری(رشته حفظ كل)

محمد بازرگان نژاد از تربيت مدرس، محمودمهدی سليمان‌پور از امام صادق(ع)، محمد بابايی از قم، ايمان اسدی از شهيد باهنر كرمان، حسين قوشچی از دريانوردی چابهار، سيد محمدباقر قارونی از شهيد چمران اهواز، احسان ذرافشان از صنعتی اصفهان، زهره حيدری از شيراز، زهرا عابدی از تبريز، نشاط بخشی از صنعتی سهند، ليلا طاعتی از قم، زهرا ژرفی يگانه از قم، مريم سعيدی از الزهرا و فاطمه حسينی از بيرجند.

معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری(رشته تفسير)

غلام حسين وطن خواه از فردوسی مشهد، سعيد محققی از اصفهان، مريم عميدی مظاهری از تربيت مدرس، سجاد ايمان‌دوست از شهيد باهنر كرمان، محمد نجفی از تربيت مدرس، مهناز خواهنده كارنما از صنعتی اميركبير و ربابه اسفندياری از سمنان.

*اسامی معرفی‌شدگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش به بيست و دومين جشنواره ملّی قرآن

رشته تحقيق: فاطمه محمدی از اصفهان، زهرا اميدوار از فارس، محبوبه انصاری‌حقيقی از بوشهر، روح‌الله مولايی از خوزستان، سيدرسول موسوی از آذربايجان شرقی، مجتبی رنجبراز خراسان رضوی و امير ابراهيمی از تهران.

رشته حفظ: يحيی رايی از آذربايجان شرقی، جعفر كثير ازقم، عزيز بلوچ‌زهی از سيستان و بلوچستان، عبدالرحمان خلفايی از هرمزگان، حسين عزيزی از كردستان، منيژه رزمی از اردبيل، زهرا جاجنگی از تهران، معصومه ولی‌پور از تهران و سلوی حسينی از فارس.

برگزيده حفظ كل

اسماء پيام از سيستان و بلوچستان

رشته ترتيل: زهرا خدادادی از خوزستان، زينب دريجانی از كرمان، نسيبه طهوری از كرمانشاه

رشته تفسير: صديقه فتحی از فارس، ليلا تارونی از خوزستان، صغری شاقلانی از تهران، مهدی اسماعيل‌پور از فارس، مصطفی خيرخواه از آذربايجان و محمود مهرعليان از قزوين.

رشته ترجمه: روح الله شريفی از قم، محمد شفيعی از لرستان، سعيد سلامتی‌سوزانی از هرمزگان، هاجر مفيدی از فارس، فاطمه آقاحسنی از گلستان، سميه حكيمی از زنجان، بی‌بی مريم مصطفوی از خراسان

رشته ترتيل: جمشيد بذربخش از رشت، رسول نصيری از كرمان، مرتضی مقنيان از واحد علوم و تحقيقات، مهدی محمدزاده از تبريز، مهدی صفری از تهران جنوب، احترا‌م‌سادات موسوی‌زاده از نجف‌آباد، وحيده تسليميان از استهبان، نسيبه علی‌نژاد از قائم‌شهر، سيمين آژير از اروميه و سميه قنادی از يزد.

رشته تحقيق: محسن رشيدی از سبزوار، مهدی فعال از قوچان، حسن دانش از يزد، سيدمرتضی جوادی از شهرری ، مسعود صادق‌پور از قزوين، مريم وفادار از تهران، فهيمه‌سادات ‌موسوی از مشهد، حميده حكيم‌زاده از بيرجند، فهيمه ايزدی از رودهن و فرزانه باقری از ملاير.

رشته حفظ پنج جزء: مصطفی نيك‌روز از قم، جمال‌الدين نيك‌انديش از بيرجند، يوسف عبدالله‌پور از لاهيجان، محمدعلی حيدری از خمينی‌شهر، علی اروجی از اردبيل، مهدی ذاكری از اروميه، زينب تونه‌‌ای از كاشان، ليلا مشهدی از واحد تهران مركزی، بتول رضايی از شاهرود، ليلا زمانلو از خوی و مرضيه فولادی» از اردبيل.

رشته حفظ 10جزء: محمود بابايی» از قم، سعيد آقامحمديان از شهرری، عليرضا سلحشور از كاشان، سعيد صهبايی از‌ مشهد، علی‌ كاظمی از كاشان، رضوان حبيب‌الهی از نجف‌آباد، ليلا غلامحسين از قم، حميده اسماعيلی از تهران شمال، زينب مراتی از ملاير و زيبا قهرمانی از كرمانشاه.

رشته حفظ 20جزء: رمضانعلی ايزانلو از شيروان، سيد اباذر واحدی از قم، محمدابراهيم‌ پيرعباس از قم، مجتبی محسنی‌كردكلای از علی‌آباد‌كتول و محمد‌مهدی رجبی از علی‌آبادكتول، ليلا طاعتی از اراك، مريم عادل‌نيا از نجف‌آباد، سميه كدخدايی از قم، فاطمه پنبه‌دانه‌اده از ملاير و زينب نصری از شيراز.

رشته حفظ كل: محمود ميرزايی از قزوين، محمد مقدسی از اردبيل، منصور اكبری از خوی، مهدی پوركاظمی از شهرری، محمدمهدی سليمانی از قم، زيبا زارع‌مويدی از شيراز، بتول ماهرخ از اراك، يسری جباری، پروين امينی از واحد دندانپزشكی و زهرا ثقفی از قم.

رشته تفسير: اعظم گنجی‌اناری از انار، مصطفی قديری از شهرری و عزت پورپولاد از كازرون.

رشته تفسير: زينب بلوچی از زرين شهر، معصومه ويسی‌نژاد از رامهرمز، اعظم رجبی‌قوام‌آبادی از مهريز.

*اسامی معرفی‌شدگان دانشگاه پيام نور به بيست ودومين جشنواره ملّی قرآن

رشته تحقيق: محمد محمدی از اروميه، مهدی قاسم پور از اصفهان، مهدی ضيافتی از تفت

الهام سلطانی نژاد از كرمان، حكيمه شفيعی از تفت و مرضيه فيروززاده از استهبان.

رشته ترتيل: ابولفضل وكيلی از تبريز، عبدالمجيد كاظمی از قم، محمدمهدی خير‌خواه از ورامين، صديقه افشان از مرند، مريم حريری از تبريز، فاطمه حسين‌پور از رزن.

رشته حفظ پنج حزء: غلامرضا رضايی، سيد جواد باقری از سراب، صديقه باباپور از شيروان، محدثه عابدی از تبريز، مرضيه قاسمی از همدان

رشته حفظ 10 جزء: جاسم شميری از آبادان، ولی شجايی از قم، رضا صهبايی‌استاد از چناران، نجميه(نجيبه) محمدی از بهبهان، سيده مرضيه شريفی از فريمان، اعظم ميرزايی از اصفهان.

رشته حفظ 20 جزء: محمد محسنی از گرگان، سيد محسن سيدی از قم، علی حمادی از شادگان، فائزه قضاوی از اصفهان، نجمه مزارع‌زاده ازبوشهر، حكيمه نصيری از بابل.

رشته حفظ كل: حميد چنانی از دزفول، ناصر عظيمی، حسين عليزاده ازساری، سميه كدخدايی ازقم، زيبا زارع مويدی از كازرون، زهرا حسين زاده از مشهد

رشته تفسير: داود جانفدا از خراسان رضوی، فاطمه بهرام‌پور از بوشهر، عامره عابدی از اصفهان،

رشته ترجمه: رقيه نورافكن از فارس، فهيمه اكبری‌اورنگی از آذربايجان شرقی، امير تهم از تهران،

*اسامی معرفی شدگان دانشگاه جامع علمی كاربردی به بيست ودومين جشنواره ملّی قرآن

رشته ترتيل: محمد شيرزاده از تهران، ابراهيم سليمی از تهران، عليرضا بردهای از گيلان، مرضيه اسلامی از فارس، اكرم آذريان از اصفهان، فاطمه اسدی از چهارمحال بختياری.

رشته تحقيق: ابراهيم عبدی از آذربايجان شرقی، علی شيرزاده از تهران، رقيه ميرزايی از آذربايجان غربی، زهرا مهرور از تهران، ندا نوروزی از مازندران، سيد مهدی سجادی از خراسان رضوی.

رشته حفظ 20 جزء: عليرضا كريمی از فارس، مريم كريمی از اصفهان، حميد عطايی از كرمانشاه

رشته حفظ 5 جزء: فتح‌الله شهسواری از آذربايجان شرقی، زهراسادات شاه‌زيدی از اصفهان، صديقه امانی از چهارمحال بختياری، مريم رمضانی از بوشهر، مهدی ربانی از مركزی،

رشته حفظ 10 جزء: فاضل مصطفی‌وند از آذربايجان شرقی، مريم سعيدی از اصفهان، پروانه رمضی از همدان، زينب يوسفی از فارس.

اسامس راه‌يافتگان دانشكده‌هاي علوم قرآني به بيست و دومين جشنواره ملی قرآن دانشجويان

هادی حق‌دل، ابوالفضل صائمی، محمدصادق رضايی، الهه كربلايی، طاهره موحدی، شهناز عابدينی، مرضيه ابراهيمی، مدينه افشاری، اعظم طيبی، نرجس خادمی و علی ساكی.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo