شهید آوینی

 
تجليل از نويسندگان برتر حوزه‌ی ايثار و شهادت در نمايشگاه كتاب

بنياد شهيد و امور ايثارگران در بيستمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران از نويسندگان برتر حوزه‌ی ايثار و شهادت تجليل می‌كند.

به نقل از معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران، «عباس خامه‌يار» معاون بنياد شهيد و امورايثارگران گفت: در هم‌انديشی اهل قلم عرصه‌ی ايثار و شهادت كه صبح روز پنج‌شنبه 20 ارديبهشت‌ماه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود، از 10 نفر از كسانی كه قلم را در حوزه‌ی ادبيات مقاومت و پايداری به خدمت گرفته‌اند و آثارشان توسط نشر شاهد منتشر شده و در سال گذشته در جشنواره‌های مختلف ادبی حائز رتبه و مقام شده‌اند، تجليل به عمل می‌آيد.

خامه‌يار اظهار كرد: محور هم‌انديشی نويسندگان ايثار و شهادت، بررسی موانع و راه‌كارهای نويسندگی در حوزه‌ی فرهنگ مقاومت و ايثار است.

وی در پايان از تمامی علاقه‌مندان و فعالان عرصه‌ی نويسندگی خواست تا با شركت در هم‌انديشی فوق و ارائه‌ی ديدگاه و نقطه‌نظرات خويش به پويايی ادبيات مكتوب مقاومت كمك كنند.

يادآوری می‌شود تجليل از فعالان نويسنده و زنان نويسنده حوزه‌ی ايثار و شهادت از جمله برنامه‌های نشر شاهد در هجدهمين و نوزدهمين نمايشگاه كتاب تهران بوده است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo