شهید آوینی

 
 احمدی‌نژاد: امروز نيروهای مسلح پرچمدار قرآن، پاكی و شرافت هستند

حضور 50 هزار نفر از فرزندان رشيد و شجاع اسلام به عنوان پرچمدار قرآن، پاكی و شرافت در يك برنامه قرآنی، اميدبخش و مايه افتخار است.

دكتر محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور صبح روز چهارشنبه، 12 ارديبهشت در مراسم اختتاميه بيست وششمين دوره مسابقات سراسری قرآن نيروهای مسلح ضمن گراميداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبريك روز معلم گفت: خدا را سپاس‌گزارم كه امروز نيروهای مسلح نيروهای قرآنی و آرمانی هستند و به عنوان پرچمداران قرآن كريم، پاكی و شرافت قدم در اين راه نهاده‌اند. اينكه در يك دوره 50 هزار نفر از فرزندان رشيد و شجاع اسلام در برنامه قرآنی مشاركت جدی می‌كنند، هم اميد بخش است و هم افتخار آفرين.

وی افزود: حقيقت اين است كه بشريت جز راهی كه خداوند تعيين كرده است، راه ديگری ندارد. يا مسيری است كه راه راست و سعادت است يا خارج از آن كه راه سقوط بدبختی و ضلالت به دنبال دارد.

رئيس جمهور در ادامه اظهاركرد: شايد پيچيده نباشد كه همه پيامبران آمدند تا دست بشر را بگيرند و او را به راه راست آورند و در اين راه هم مجاهدت‌های زيادی كردند و امروز هم تنها راه بشر بازگشت به همين مسير است، مسيری كه همه ابعادش با همه جزئيات در قرآن كريم آمده است.

دكتر احمدی نژاد قرآن كريم را حاوی همه علوم اول و آخر دانست و يادآورشد: سرنوشت تك تك انسان‌ها و اقوام را می‌توان در اين كتاب آسمانی جستجو كرد. قرآن كتاب زندگی و نجات است و بالاترين هديه خداوند به بشريت وجود پيامبر(ص) است و افتخار پيامبر(ص) نيز به قرآن كريم كه بر او نازل شده، است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo