شهید آوینی

 
جایزه سالانه حکمت مطهر اعطا می شود  

دبیر همایش حکمت مطهر صبح روز سه شنبه، در سخنرانی افتتاحیه همایش حکمت مطهر که در سالن همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد، به تشریح فعالیتهای دبیرخانه دائمی همایش حکمت مطهر پرداخت و از اعطای جایزه سالانه حکمت مطهر در حوزه اندیشه دینی و برگزاری دومین همایش جهانی حکمت مطهر خبر داد .
سید حسن حسینی رئیس دانشکده صدا و سیما و دبیر همایش حکمت مطهر گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ارائه برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی ، تولید و اجرای چندین اثر هنری برگزاری نشستهای مختلف بخشی از رسالت خود را در راستای ترویج افکار و اندیشه های این متفکر ربانی انجام داده است.

وی افزود: در تداوم فعالیت های موفق گذشته به ویژه آثار گرانقدر همایش حکمت مطهر ، به دستور ریاست سازمان صدا و سیما ، دبیرخانه دائمی حکمت مطهر با هدف برنامه ریزی در جهت شناساندن بیشتر و کامل تر شهید بالا مقام راه اندازی شد . این دبیرخانه وظیفه دارد با همکاری و همیاری شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون برگزاری نشست های مختلف و انتشار مقاله مکتوب، فعالیت های خود را در پیگیری می کند.

دبیر همایش حکمت مطهر گفت: با برگزاری همایش جهانی حکمت مطهر ، حرکت نوین در جهت معرفی استاد در میان جوانان ، استادان و محققان خارجی به ویژه در اروپا و آمریکا ایجاد شد. با افتتاح فعالیت های دبیرخانه دانشجویان که توسط نهاد نمایندگان مقام معظم رهبر در دانشگاه ها دنبال می شود و همچنین بخش بین المللی در دبیر خانه دائمی این حرکت کامل تر می شود.

حسینی یاد آور شد: چاپ و انتشار 20 کتاب و نشریه ، ساخت 20 برنامه تلویزیونی برخی فعالیتهای انجام شده در این زمیه است . سازمان صدا و سیما قصد دارد با برگزاری جایزه سالانه حکمت مطهر در حوزه اندیشه دینی و دومین همایش جهانی حکمت مطهر در تحقق اهداف چنین اندیشه مهمی گام های مؤثرتری بردارد.

وی با اشاره به انتشار مجموعه مقالات حکمت مطهر گفت: این مقالات در 3 جلد فارسی و 2 جلد انگلیسی آماده شده و طی چند ماه آینده منتشر می شود.

به مناسبت روز معلم 5 استاد نمونه و 2 هنرمند برجسته دانشکده صدا وسیما در این نشست معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo