شهید آوینی

 
تجليل از مطهری تجليل از اسلام است

«داود محقق»، دبير ستاد بزرگداشت تجليل از شهيد مطهری ضمن بيان مطلب فوق، گفت: تجليل از شهيد مطهری موجب شناساندن بيشتر آن بزرگوار به جوانان جامعه می‌شود و با تجليل از استاد شهيد می‌توان افكار و عقيده‌های اسلامی آن شهيد را بيشتر به جوانان بازگو كرد.

وی افزود: هر چه از پيروزی انقلاب می‌گذرد روز به روز انديشه‌های اين شهيد بر جامعه مشخص‌تر‌ می‌شود.

محقق با اشاره به ويژگی‌های شهيد مطهری گفت: ايشان با بهره‌گيری از اساتيدی مانند حضرت امام خمينی(ره) و علامه طباطبايی به عنوان فيلسوفی بزرگ در تمام جهان مطرح بوده و است.

دبير ستاد بزرگداشت تجليل از شهيد مطهری در ادامه به برنامه‌های تجليل از شهيد مطهری در كشور اشاره كرد و اظهار كرد: امسال هم‌زمان با 12 ارديبهشت ماه سالروز شهادت شهيد مطهری علاوه بر تهران و ديگر مراكز كشور، در استان قم برنامه‌ی باشكوهی در جوار حرم كريمه اهل بيت(س) و بر سر مزار آن شهيد برگزار‌ می‌شود.

وی سخنرانی حجت‌الاسلام سيد احمد خاتمی عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبری، نثار تاج گل به مزار شهيد مطهری را از مهمترين برنامه های 12 ارديبهشت ماه عنوان كرد.

دبيرستاد بزرگداشت تجليل از شهيد مطهری برگزاری مراسم‌های درون سازمانی و تجليل ازمحققان و نويسندگان را از ديگر برنامه‌های هفته تجليل از شهيد مطهری عنوان كرد.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo