شهید آوینی

 
نماينده مجلس:سال انسجام اسلامی فرصت مناسبی برای خنثی كردن توطئه‌های شياطين است

سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی فرصت مناسبی برای رهبران دينی و سياسی مسلمانان جهان است كه توطئه‌ها و جوسازی‌های شياطين را خنثی می‌كند.

به نقل از خانه ملت، يوسف محبی نماينده لارستان، نخستين ناطق پيش از دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، پيروزی جوانان دانشمندان ايرانی در رسيدن به مرحله توليد صنعتی سوخت هسته‌ای و عبور از مراحل تحقيقات در كوتاه‌ترين زمان كه بيانگر توان بالای دانشمندان در نيل به اهداف آنهاست را تبريك گفت.

وی با اشاره به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی، گفت: با توجه به توطئه‌های شوم استكبار و تفرقه‌افكنی ميان اهل تسنن و تشيع، اجرای اين فرمان گهربار الزامی است و عدم توجه به آن ضربه جبران ناپذيری به پيكره امت اسلامی وارد می‌سازد.

نماينده لارستان افزود: سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی فرصت مناسبی در اختيار رهبران دينی و سياسی مسلمانان جهان قرار داده كه استفاده از اين فرصت‌ها، توطئه‌ها و جوسازی‌های شياطين را خنثی می‌كند.

محبی تاكيد كرد: رفتارهای غيرمنطقی و غيرقانونی شورای امنيت و زورگويی‌های شياطين نمی‌تواند هيچ گونه وقفه‌ای در اراده پولادين دانشمندان و مسئولان نظام بوجود آورد. وی از جانب مردم حوزه انتخابيه خود به دليل سفر رئيس‌جمهور و هيات دولت و عزم جدی دولت برای محروميت‌زدايی تقدير كرد.

اين نماينده مجلس هفتم، طرح‌های عمرانی دولت نهم را قابل ستايش خواند و افزود: مطمئناً با افزايش حجم فعاليت‌های عمرانی، تحول اساسی در استان فارس ايجاد خواهد شد. محبی در ادامه بر ضرورت حمايت از اقشار ضعيف جامعه تاكيد كرد و افزود: علی‌رغم پرداخت يارانه به كالاهای اساسی به منظور حمايت از اقشار ضعيف جامعه، هنوز تبعيض در جامعه مشاهده می‌شود؛ اگر مسئولان يارانه‌های هدفمند و كار كارشناسی اساسی و صحيح انجام دهند، می‌توانند درصد زيادی از مشكلاتی چون بيكاری، مهار تورم، تامين امنيت اقتصادی و اجتماعی به منظور سرمايه‌گذاری انجام دهند.

نماينده لارستان در بخش ديگری از نطق خود با اشاره به توانمندی‌های فراوان حوزه انتخابيه‌اش، ابراز اميدواری كرد كه گرچه قدم‌های خوبی برداشته شده، اما دولت به اين منطقه عنايت بيشتری داشته و در جهت رفع مشكلات قدم‌هايی در بخش‌های كشاورزی، فرهنگی، اجتماعی و آموزش بردارد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo