شهید آوینی

 
چهارمين جشنواره قرآنی كودك و نوجوان پنجشنبه در اردبيل گشايش می‌يابد

چهارمين جشنواره قرآنی كودك و نوجوان، پنجشنبه ششم ارديبهشت‌ماه جاری در اردبيل برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عزيز صابر، مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامی اردبيل با اعلام اين خبر گفت: در راستای آشنايی هر چه بيشتر كودكان و نوجوانان استان با قرآن و اهل بيت (ع)، جشنواره قرآنی كودك توسط دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامی استان در مسجد قدس اردبيل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در اين جشنواره بيش از 300 نفر از دانش‌آموزان مقاطع ابتدايی، راهنمايی و متوسطه در رشته‌های حفظ، قرائت و نقاشی با موضوع قرآن و اهل بيت(ع) شركت خواهند كرد.

حجت‌الاسلام صابر افزود: برای با شكوه‌تر شدن اين جشنواره از مسئولان فرهنگی و رئيس اداره كل تبليغات اسلامی دعوت شده‌است تا به عنوان ميهمانان ويژه در جشنواره حضور يابند.

مسئول دارالقرآن اردبيل تصريح كرد: حجت‌الاسلام ستوده، رئيس اداره كل تبليغات اسلامی اردبيل در چهارمين جشنواره قرآنی كودك و نوجوان درباره اثربخشی قرآن و ائمه اطهار (ع) در زندگی و موفقيت‌های فردی برای شركت‌كنندگان سخنرانی خواهد كرد.

وی در پايان از كسب عناوين دومی توسط رضا محمدپور و هاجر اسوار از اردبيل در مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد و گفت: رضا محمدپور كه به عنوان نماينده اردبيل در مسابقات قرآن اوقاف شركت كرده بود به مسابقات بين‌المللی مالزی راه يافت و هاجر اسوار نيز پس از بازگشت مورد قدردانی مسئولان قرار گرفت.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo