شهید آوینی

 
اعطای گواهينامه به شركت‌كنندگان اولين دوره تربيت مدرس قرآن

پس از برگزاری اولين دوره تربيت مدرس قرآن كريم سراسر كشور در بابلسر، به شركت‌كنندگان در اين دوره گواهينامه تربيت مدرس قرآن اهدا خواهد شد.

«مجيد زكی‌لو»، مدير كل آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الكريم كشور، ضمن بيان مطلب فوق، هدف از برگزاری اين دوره را، تربيت مدرسان دوره‌های تربيت مدرس سراسر كشور و ايجاد وحدت رويه در انتقال روش تدريس روخوانی و روان‌خوانی قرآن كريم ذكر كرد.

وی در ادامه در رابطه با چگونگی اعطا گواهينامه قبولی به شركت‌كنندگان در اين دوره افزود: شركت كنندگان اين دوره آموزشی در سه مرحله ارزيابی می‌شوند، به اين ترتيب كه در مرحله اول و در ابتدای ورود آزمون ورودی تخصصی صورت می‌گيرد، در مرحله دوم نيز در طول برپايی دوره و كارگاه‌های آموزشی ارزيابی می‌شوند و در مرحله سوم با مشغول شدن اين افراد در مراكز قرآنی در طول سال 86 با ارزشيابی از عملكرد آنها به پذيرفته شدگان اين مراحل از سوی سازمان دارلقرآن الكريم گواهينامه تربيت مدرس قرآن اعطا می‌شود.

زكی‌لو درباره علت برگزاری اين دوره در مازندران گفت: به دليل آمادگی كامل استان مازندران، تصميم گرفته شد كه اين دوره در استان مازندران برگزار شود و خوشبختانه تاكنون روند پيشرفت كار در امور اجرايی اين دوره با توانمندی دوستان و همكاران بسيار خوب بوده است.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo