شهید آوینی

 
همايش تقدير از فعالان قرآنی در چهار استان كشور برگزار می‌شود

همايش تقدير از فعالان و مراكز قرآنی به صورت دوره‌ای در چهار استان اردبيل آذربايجان شرقی، آذربايجان غربی و زنجان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ميكائيل اسكندری، مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامی استان آذربايجان شرقی با اعلام اين مطلب گفت: طبق برنامه‌ريزی‌هايی كه در اردبيل با مسئولان دارالقرآن‌های اين چهار استان انجام شد، همايش قدردانی از مربيان و مسئولان قرآنی به صورت دوره‌ای در هر چهار استان برگزار خواهد شد و در اواخر ارديبهشت‌ماه جاری مراسم تقدير از فعالان و مسئولان قرآنی آذربايجان شرقی در تبريز برپا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنين در روز 20 ارديبهشت، همايش قدردانی از مربيان و استادان طرح نهضت قرآن‌آموزی به مناسبت سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی در تبريز برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن آذربايجان شرقی تصريح كرد: در اين همايش به تمام معلمانی كه در طرح نهضت قرآن‌آموزی مشاركت داشتند از سوی دارالقرآن يك لوح يادبود اهداء می‌شود و به چهارده نفر از برترين معلمان، هديه ويژه داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسكندری، نحوه انتخاب اين 14 معلم برتر را بر اساس كلاس‌هايی كه در طرح نهضت قرآن‌آموزی در سال 85 برگزار كردند و نظرسنجی كه از قرآ‌ن‌آموزان به عمل آمده، عنوان كرد.

وی در پايان از برگزاری مراسم قدردانی از سعيد مظفرين، استاد و پيشكسوت قرآنی استان آذربايجان شرقی، به مناسبت 12 ارديبهشت‌ماه، سالروز گراميداشت استاد شهيد مرتضی مطهری و روز معلم خبر داد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo