شهید آوینی

 
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های دیجیتال تمدید نخواهد شد 

دبیرخانه جشنواره ملی رسانه های دیجیتالی و نرم افزارهای چند رسانه ای آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره را دهم اردیبهشت ماه اعلام کرده است که این مهلت با توجه به محدودیت های زمانی، امکان تمدید نخواهد داشت.

" حامد منکرسی " مسئول دبیرخانه جشنواره رسانه های دیجیتال، ضمن بیان این مطلب گفت : ثبت نام آثار در این جشنواره که از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود، از اواسط اسفند آغاز شده و تا دهم اردیبهشتت ماه ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به زمان محدود ثبت نام ، استقبال دست اندرکاران و تولید کنندگان حوزه آی تی را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : تاکنون در هر کدام از بخش های نرم افزارهای چند رسانه ای و پایگاه های اینترنتی، حدود 600 اثر و در بخش های نرم افزارهای تلفن همراه و بازی های رایانه ای حدود 100 اثر برای شرکت در جشنواره ارسال شده است .

وی همچنین میانگین بازدید روزانه از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره مذکور را تقریبا 6000 بازدید در روز عنوان کرد که این رقم با نزدیک شدن به پایان زمان ارسال آثار و برگزاری نمایشگاه و بالارفتن حجم تبلیغات به طور مرتب افزایش می یابد.

منکرسی تاکید کرد : ثبت نام در جشنواره مذکور تنها از طریق سایت این جشنواره به نشانی اینترنتیwww.drnf.ir امکان پذیر بوده و پس از ثبت نام لازم است شرکت کنندگان در جشنواره، اثر تولیدی خود را به همراه مدارک مورد نیاز برای دبیرخانه به نشانی تهران، میدان بهارستان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه جشنواره ملی رسانه های دیجیتال و نرم افزارهای چند رسانه ای ارسال کنند که البته در بخش سایت ها و وبلاگ ها تنها ثبت نام اینترنتی کفایت می کند .

وی ادامه داد : شرکت کنندگان در جشنواره از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره علاوه بر پیگیری آخرین اخبار جشنواره، می توانند وضعیت آثار ثبت شده خود را در جشنواره پیگیری کرده و از رسیدن آثار تولیدی خود به دبیرخانه اطمینان حاصل کنند .

وی در پایان به تمام متقاضیان شرکت در جشنواره توصیه کرد قبل از ارسال آثار، بخش مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره را مطالعه کنند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo