شهید آوینی

 
دبی؛ ميزبان نمايشگاه بين‌المللی اسلامی سال 2008

رسانه بين‌المللی اسلامی سبا، دبی را به عنوان محل برگزاری نمايشگاه بين‌المللی اسلامی سال آينده در نظر گرفته است.

به نقل از Bernama ، صبريه عبدالله، مدير اجرايی اين نمايشگاه با تاييد اين خبر در اين باره گفت: ما در دبی در حال جستجو برای يافتن حاميان مالی اين طرح هستيم تا بتوانيم اين نمايشگاه را سال آينده در دبی برگزار كنيم. همچنين قصد داريم كه كيفيت اين نمايشگاه را تا سال آينده افزايش دهيم.

وی به علاقه شركت‌های موجود در دبی برای اجرای اين طرح اشاره كرد و گفت:‌ برخی از شركت‌های موجود در دبی از اين طرح استقبال كرده و اشتياق خود را برای كمك به اجرای اين طرح نشان داده‌اند.

صبريه هفته گذشته با حضور در نمايشگاه فعاليت‌های دانشگاه بين‌المللی اسلامی مالزی در دبی با امكانات اين شهر برای برگزاری نمايشگاه بين‌المللی اسلامی آشنا شد.

سال گذشته بيش از 50000 نفر از اين نمايشگاه بازديد كردند و انتظار می‌رود كه نمايشگاه سال آينده در دبی بيش از 100000 نفر بازديد كننده داشته باشد. همچنين در سال گذشته 16 محصول در نمايشگاه به نمايش گذاشته شد و سال آينده اين تعداد به 25 محصول خواهد رسيد.

نمايشگاه امسال قرار است طی روزهای پنجم تا هفتم مردادماه سال‌جاری در كوالالامپور مالزی برگزار شود.

همچنين رسانه اسلامی سبا در سال 1999 (1377) با هدف تهيه و توزيع محصولات اسلامی در زمينه‌های ادبيات، صوتی و تصويری، الكترونيك و رايانه در مالزی تاسيس شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo