شهید آوینی

 

سالگرد رحلت پیامبر باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت گسترده در مراسم قرائت زیارت پیامبر گرامی اسلام و هر چه باشکوهتر برگزار کردن سالگرد رحلت آن حضرت، دعوت کرد.
در اطلاعیه‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که به مناسبت 28 صفر، سالروز وفات پیامبر گرامی اسلام، صادر شده آمده است: در بیست و هشتم صفر سالروز ارتحال حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم، واسطه فیض و رحمت الهی، رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مردم قهرمان و همیشه در صحنه و مذهبی قم در فراق حبیب خدا سوگوارند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سال 1385 که با نام و یاد آن عزیز خدا شروع شد و به همین جهت از سوی مقام معظم رهبری به نام سال پیامبر اعظم نامیده شد، با سوگ آن رحمت اللعالمین به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود، جا دارد مردم فهیم و متدین قم 28 صفر امسال را باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار کرده و هیئت‌ها، مساجد و تکایا و محافل مذهبی رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه این اطلاعیه تأکید شده است: در این رابطه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم مراسم ویژه ‌ای را در روز 28 صفر در حرم مطهر حضرت معصومه از ساعت 10 الی 12 صبح برگزار می کند.
 


منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo