شهید آوینی

 

هدف از تهاجم فرهنگي، تضعيف باورهاي ديني است

 
آيت‌الله صافي گلپايگاني، به نقش دين در سعادت جامعه اشاره و تصريح كرد: هر چه جامعه و خانواده به دين نزديك‌تر باشد، از گناه، اعتياد و مظاهر ضدارزشي و ضد اخلاقي، محفوظ تر خواهد بود.

آيت‌الله صافي گلپايگاني در ديدار جمعي از فرماندهان گردان‌هاي نيروي زميني سپاه گفت:اسلام دين جامع الاطرافي است كه در تمام عرصه‌هاي زندگي براي مردم برنامه دارد و زمينه‌هاي هدايت جامعه انساني را فراهم نموده است.
وي در بخشي از سخنان خود، با اشاره به وظايف مسلمانان در عصر غيبت امام زمان (عج) اظهار داشت: از ديدگاه روايات كساني كه در عصر غيبت دين خود را حفظ مي‌كنند و در ايمان راسخ هستند و تحت تاثير شرايط قرار نمي گيرند به حزب‌الله تعبير مي‌شوند.
صافي گلپايگاني به نقش دين در سعادت جامعه اشاره و تصريح كرد: هر چه جامعه و خانواده به دين نزديك‌تر باشد، از گناه، اعتياد و مظاهر ضدارزشي و ضد اخلاقي، محفوظ تر خواهد بود.
وي يادآور شد: براي رسيدن به جامعه‌اي ديندار و سالم علاوه بر حفظ شخصيت اسلامي بايد به ولايت اميرالمومنين (ع) تمسك كنيم و از صراط مستقيم كه منحصر در اسلام، قرآن پيامبر و اهل بيت (ع) است تبعيت نماييم.
صافي گلپايگاني در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به توانمندي‌ دانشمندان ايراني در دستيابي به علوم و فنون برتر گفت: نهادهاي نظامي ما در مسير پيشرفت و خودكفايي قرار دارند كه اسباب اميدواري و عزت اسلام است.
 

خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo