شهید آوینی

 

برگزاری گفتمان‌های دينی جوان ويژه سال پيامبر (ص) در پاكدشت

سلسله گفتمان‌های دينی جوان ويژه گرامی‌داشت سال پيامبر اعظم (ص) به‌همت اداره تبليغات اسلامی در پاكدشت برپا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين «حسين اردستانی» رئيس اداره تبليغات اسلامی شهر پاكدشت، ضمن بيان اين مطلب افزود: اين اداره در راستای رفع شبهات اعتقادی و دينی جوانان اقدام به برگزاری همايش‌های گفتمان دينی كرده است كه عمده مخاطبان اين گفتمان جوانان بوده‌اند و بيشتر اين همايش‌ها نيز در دبيرستان‌های اين شهر برپا شد.

وی افزود: با توجه به استقبال قشر جوان از اين همايش‌ها در سطح شهرستان ما اقدام به برگزاری بيشتر اين همايش‌ها كرديم و با دعوت از اساتيد خبره در واقع سعی در رفع شبهات جوانان شده است.

اردستانی مهم‌ترين هدف برگزاری اين همايش‌ها را رفع شبهات و سؤوال‌های دينی و اعتقادی جوانان دانست و تصريح كرد: از اين طريق ما تاكنون موفق بوده‌ايم و توانسته‌ايم سؤوال‌های فراوانی را پاسخ دهيم.

وی اظهار كرد: اين روش يكی از بهترين شيوه‌های ارتباط با جوانان بوده كه آنها از طريق ارتباط دو جانبه و حضوری توانستند پاسخ سؤوالات خود را به‌دست آورند و اين امر از طرفی باعث تقويت روحی و نوعی تغذيه فكری جوانان از نظر دينی و اعتقادی نيز شده است و جوانان هم با ديدن چنين ميدانی خود در رفع شبهاتشان اقدام می‌كنند.

اردستانی محور اصلی بيشتر اين گفتمان‌ها را آسيب‌های اجتماعی عنوان و يادآوری كرد: برگزاری گفتمان دينی يكی از اولويت‌های فعاليت اداره تبليغات اسلامی پاكدشت است كه تاكنون درراستای رفع شبهات فكری جوانان بسيار مثمر ثمر واقع شده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo