شهید آوینی

 

ویژه برنامه روز شهادت امام حسن عسگری (ع) تهیه می‌شود 

مدیر گروه معارف شبکه دو از تهیه ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و شهادت امام حسن عسگری (ع) خبر داد.
انوشه گیلان نژاد درباره فعالیت های اخیر این گروه به خبرنگار مهر گفت: "دو ویژه برنامه ترکیبی داستانی به مدت 40 دقیقه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در 12 فروردین و امام جعفر صادق (ع) در 17 فروردین در دست تهیه داریم. فیلمنامه های این دو ویژه برنامه در مرحله نگارش است. در این دو برنامه قصد داریم به احادیث و وقایع با نگاهی به فردا بپردازیم."

مدیر گروه معارف شبکه دو خاطر نشان کرد: "هشتم فروردین ماه هم سالگرد شهادت امام حسن عسگری (ع) است. فیلمنامه این ویژه برنامه ترکیبی داستانی در مرحله نگارش است و هفته آینده به پایان می رسد و پیش تولید همان زمان شروع می شود. ذبیح اله اجاق لو تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد. البته هنوز نامی برای این ویژه برنامه انتخاب نکردیم و مهدی فاطمی این برنامه را می نویسد."

وی با اشاره به محور این ویژه برنامه گفت: "دستمایه فیلمنامه یکی از احادیث امام حسن عسگری (ع) است که از کتاب بهارالانوار علامه مجلسی جلد 26 صفحه 264 انتخاب شده است. حدیثی با این مبنا که نبوت و ولایت و کرم در میان ماست و ما نشانه های هدایت هستیم و پیامبران از نور ماه نور می گرفتند و از ما تبعیت می کردند."

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo