شهید آوینی

 

برگزاری شب شعر در حاشيه‌ی نمايشگاه پيامبر اعظم(ص)

مراسم شب شعری با حضور شاعران در حاشيه‌ی نمايشگاه بزرگ پيامبر اعظم(ص) در آمفی‌تئاتر مركز آفرينش‌های هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان برگزار می‌شود.

به نقل از ستاد خبری نمايشگاه بزرگ پيامبر اعظم(ص)، اين شب شعر با حضور شاعران و مديحه‌سرايان پيشكسوت اهل بيت(ع) و نيز شاعران جوان برگزار خواهد شد و شاعران، اشعار خود را درباره‌ی پيامبر گرامی اسلام(ص) برای حاضران قرائت خواهند كرد.

همچنين در اين شب شعر نويسندگانی كه داستان‌های كوتاه با موضوع پيامبر اكرم(ص) نوشته‌اند، آثار خود را ارائه خواهند داد و علاوه بر اين موسيقی و سخنرانی‌های كوتاه مرتبط با موضوع، از ديگر بخش‌های اين برنامه خواهد بود.

نمايشگاه بزرگ پيامبر اعظم(ص) توسط نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری و با همكاری ستاد بزرگداشت سال پيامبر اعظم(ص) و برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های فرهنگی كشور از 17 تا 25 اسفندماه سال جاری در زمينه‌های علمی، فرهنگی و هنری با موضوع پيامبر(ص) در مركز آفرينش‌های هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 15اسفندماه سال جاری اشعار و داستان‌های كوتاه خود را با محوريت پيامبراعظم(ص) به دبيرخانه‌ی نمايشگاه واقع در خيابان لبافی‌نژاد، بعد از چهار راه ابوريحان، پلاك 112، واحد 16 ارسال كنند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo