شهید آوینی

 

در منطقه طلائیه رزمندگان لشكر 31 عاشورا حماسه دفاع مقدس را بازگو مي‌كنند 

معاون هماهنگ كننده لشكر 31 عاشورا گفت: یادمان طلائیه منطقه عملیاتی بدر به منظور ارائه كارنامه درخشان رزمندگان لشكر 31 عاشورا امسال در فصل عزیمت كاروان راهیان نور به این لشكر واگذار شد.
علي‌اكبرپور امروز در جمع خبرنگاران افزود: لشكر 31 عاشورا از یگان‌های برجسته و خط‌ شكن سپاه پاسداران در دفاع مقدس است و حماسه‌های ماندگاری در مناطق عملیاتی مخصوصا منطقه طلائیه خلق كرده است كه تا ابد سند افتخار مردم آذربایجان در دفاع از قرآن و اسلام است.
وی با اشاره به عزیمت كاروان‌های راهیان نور در ایام سال نو به مناطق عملیاتی اظهار داشت: همه ساله میلیون ها نفر از زائران مناطق عملیاتی از منطقه طلائیه بازدید مي‌كنند و امسال به منظور بیان حماسه و فداكاری های رزمندگان لشكر 31 عاشورا مخصوصا در عملیات بدر و خیبر این منطقه یادمان طلائیه به لشكر 31 عاشورا واگذار شده است.
پورجمشیدیان با اشاره به اینكه پیكر پاك و مطهر فرمانده و جانشین شهید لشكر 31 عاشورا پس از سال‌ها در آن منطقه مفقود است گفت: ما در آن خاك مقدس عزیزانمان را برای دفاع از ایران و مكتب اسلام فدا كرده‌ایم و امروز پس از گذشت چندین سال پیكر آقا مهدی و حمید باكری در خاك طلائیه مفقود است اما باز هم ما عطر آقا مهدی و حمید باكری و دیگر شهدا را در طلائیه احساس مي‌كنیم.
معاون هماهنگ كننده لشكر 31 عاشورا در پایان تصریح كرد: ما با تمام امكانات و تجهیزات در منطقه یادمانی حضور مي‌یابیم تا نسل جدید و جنگ ندیده را با ایثار و جانفشانی ها و با ایده، تفكر ، فكر و اندیشه عاشورائیان این حماسه آفرینان دفاع مقدس آشنا سازیم.
 

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo