شهید آوینی

 

مسابقه "مفتح، متفکر انقلاب، از حوزه تا دانشگاه" برگزار می شود
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به بیست و نهمین سال پیروزی و با هدف آشنایی نسل جوان امروز با زندگی ، اندیشه و مبارزات چهره های متفکر و تاثیر گذار انقلاب اسلامی، مسابقه سراسری "مفتح ، متفکر انقلاب ، از حوزه تا دانشگاه " برگزار می شود.

به نقل از کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، این مسابقه در ادامه سلسله مسابقات آشنایی با متفکران ایران برگزار و طی آن اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان کشور با یکی از موثرترین چهره های روحانی و دانشگاهی انقلاب آشنا خواهد شد.

بر این اساس ویژه نامه ای تحت عنوان " روایتی از زندگی و شهادت پیوند دهنده حوزه و دانشگاه " درباره شهید آیت الله دکتر محمد مفتح ازسوی فرهنگسرای تفکر تهیه و تدوین و منتشر گردیده است که به عنوان منبع مسابقه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت ویژه نامه مذبور به نشانی : شهر زیبا - شهران  - بلوار شهران - نرسیده به فلکه دوم - فرهنگسرای تفکر مراجعه کنند و یا با شماره های شماره 44301444 و 9- 44304987 تماس بگیرند.

کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد هه فجر می افزاید : پایان بهمن ماه جاری به عنوان آخرین  مهلت ارسال پاسخ نامه های مسابقه به فرهنگسرا در نظر گرفته  و در خاتمه  جوایز نفیسی به نفرات برگزیده اهدا می شود.

گفتنی است وب سایت فرهنگسرای نیز به آدرس www.Tafakor.Org  با اطلاعات به روز در دسترس علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo