شهید آوینی

 

دوازدهمين جشنواره‌ی هنر و ادبيات دينی برگزار می‌شود

دوازدهمين جشنواره‌ی هنر و ادبيات دينی از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اول اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

دكتر سيد«بابك فرزانه» رييس مركز فعاليت‌ها و پژوهش‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی و دبير دوازدهمين جشنواره‌ی هنر و ادبيات دينی با اعلام اين خبر گفت: برای برگزاری اين جشنواره مراحل مختلفی از سوی مركز طی شد و هم‌اكنون آثار ادبی و هنری ارسالی دانشجويان در يكی از واحدهای دانشگاهی در حال بررسی است.

وی درباره‌ی نحوه‌ی داوری اين جشنواره افزود: آثار دانشجويان بر اساس آيين‌نامه در چهارچوب موضوعات توسط داوران ويژه داوری می‌شود.

اين استاد دانشگاه با توجه به آثار رسيده به اين جشنواره اظهار كرد: آثار رسيده به مركز، حاكی از آن بود كه شركت‌كنندگان در بخش‌های دانشجويی و اساتيد در رشته‌های مختلف هنری، ادبی و قرآنی استقبالی چشمگير از اين مسابقات داشته‌اند؛ تنها در رشته‌ی نمايشنامه‌نويسی 44 اثر دانشجويی به دبيرخانه‌ی مركز فعاليت‌ها ارسال و پس از داوری، 3 اثر برگزيده شد. در بخش اجرای نمايش نيز 18 اثر دانشجويی و 1 اثر در بخش اساتيد به دبيرخانه‌ی مركز ارسال شد كه در مرحله‌ی بازخوانی متون 12 اثر به مرحله‌ی بازبينی راه پيدا كردند. پس از بازبينی، 6 اثر به مرحله‌ی نهايی وارد شدند.

وی در پايان درباره‌ی زمان برگزاری اين جشنواره گفت: دوازدهمين جشنواره‌ی هنر و ادبيات دينی امسال اول اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری واقع در آزادراه تهران ـ قم، نرسيده به پل هوايی مرقد مطهر حضرت امام خمينی(ره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری برگزار خواهد شد و طی آن از برگزيدگان آثار هنری و پژوهش‌های علمی، تجليل به عمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری قزآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo