شهید آوینی

 

صدور مجوز 125 عنوان كتاب با موضوع پيامبر اعظم (ص)

به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام «احمد شرفخانی» با اعلام اين خبر توضيح داد: از آغاز سال جاری به مدت هشت ماه تعداد 125 عنوان كتاب در زمينه پيامبر اعظم (ص) از اين اداره كل مجوز چاپ دريافت كرده اند.

معاون فرهنگی و هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به‌نوبت چاپ تعدادی از اين كتاب‌های منتشره در سال جاری تا نوبت نوزدهم بوده است و تيراژ كتاب‌های چاپ شده بر اساس آمار بازرسان اين اداره كل كه در صحافی‌های استان شمارش شده است دو ميليون و يك‌صد هزار جلد است.

وی در خصوص موضوعات كتب منتشره گفت: كتاب‌های فوق شامل سيره اخلاقی و رفتاری، آداب زندگی، احاديث، داستان، قصه، معجزات، حكومت و سياست، وصايا، مباحث كلامی و عقلی، تاريخ زندگی گهربار پيامبر اعظم (ص) بوده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، كتاب‌هايی با موضوع حضرت محمد (ص) را ويژه تمام رده‌های سنی كودك، نوجوان، جوان و بزرگسال اعلام كرد و يادآور شد: تعدادی از اين آثار به زبان های مختلف جهان به چاپ رسيده است.

وی ادامه داد: ارائه تسهيلات چاپ و نشر به كتاب‌هايی با موضوع پيامبر اعظم (ص) در اولويت اين اداره كل قرار داشت و مؤلفان و ناشران می‌توانند برای خريد كتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسخه‌ای از آثار خود را با موضوع پيامبر اعظم (ص) به واحد چاپ و نشر اين اداره كل تحويل دهند.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo