شهید آوینی

 

راه‌اندازی پايگاه اينترنتی مجتمع قرآنی «كوثر»

حجت الاسلام و المسلمين «محمود صحرايی» مسئول مجتمع فرهنگی ـ قرآنی كوثر با اعلام اين خبر افزود: مطالب اين پايگاه به سه زبان فارسی، عربی و انگليسی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی، پاسخ‌گويی به شبهات قرآنی و ارايه مطالب گوناگون قرآنی به شكل كاربردی را از جمله اهداف راه‌اندازی اين پايگاه عنوان كرد.

محمود صحرايی، ارايه مطالبی با موضوعات «مهدويت در قرآن»، «حكومت جهانی اسلام»، «ارايه آيات و مفاهيم كابردی برای برآوردن نياز‌های زندگی اجتماعی و سياسی مردم»، «مبارزه با ظلم»، «يهود در قرآن»، «حقوق بشر و ...» را از ديگر اهداف راه‌اندازی اين پايگاه اينترنتی برشمرد.

صحرايی تصريح كرد: شبهات قرآنی در سال‌های اخير رو به افزايش است و كمتر به اين شبهات پاسخ داده شده است.

وی افزود: عنوان «عصر قرآن» برای اين پايگاه حاوی پيامی جهانی است چرا كه عصر امروز، عصر قرآن و اسلام است.

وی گفت: مقدمات راه‌اندازی اين پايگاه فراهم شده است و اميدوارم تا اوايل سال آينده فعال شود و به جمع پايگاه‌های اينترنتی بپيوندد.

يادآوری می‌شود، مجتمع قرآنی كوثر قم تاكنون فعاليت‌های آموزشی و پژوهشی ارزنده‌ای داشته است كه اجرای طرح آيات كاربردی قرآن يكی از آن‌ها است.

بر اساس اين طرح، آيات و روايات متناسب با مشاغل و حرفه‌های مختلف، طراحی و در چند نوبت در هر هفته به صورت رايگان به محل كار و يا منزل مشتركين ارسال می‌شود و در پايان هر ماه آزمونی از آنان به عمل می‌آيد و كسانی كه موفق به كسب امتياز لازم شوند جايزه دريافت می‌كنند.

اين طرح در شهرستان كازرون با حضور اعضای 1100 خانواده و با همكاری امام جمعه اين شهر اجرا شده است.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo