شهید آوینی

 

همايش سراسری «پوشش و حجاب از منظر قرآن كريم و سيره نبوی» دی ماه در سيرجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين «محمدحسين عبدالهی» رئيس سازمان تبليغات اسلامی شهرستان سيرجان با اعلام اين خبر افزود:‌ از روزهای آغازين سال جاری برگزاری همايش «پوشش و حجاب از منظر قرآن كريم و سيره نبوی» در دستور كار مسؤولان اجرايی شهرستان قرار گرفت و مقرر شد اين همايش در دی‌ماه سال‌ جاری برگزار شود.

وی درباره‌ی مقالات رسيده به اين همايش گفت: پس از اعلام فراخوان عمومی، برگزاری اين همايش خوشبختانه مورد استقبال محققان و پژوهشگران قرار گرفت و 120 مقاله علمی از سراسر كشور به دبيرخانه همايش رسيد.

عبداللهی ادامه داد: عمده مقالات ارسالی از استان‌های كرمان، لرستان، گرگان و مشهد به دبيرخانه رسيده است.

دبير همايش «پوشش و حجاب از منظر قرآن كريم و سيره نبوی» در ادامه خاطرنشان كرد: در حاشيه برگزاری اين مراسم نمايشگاه مد، كتاب و عكس توسط اداره آموزش و پرورش، كميسيون بانوان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشكده كوثر و كرانی برگزار می‌شود.

وی در مورد زمان و مكان برگزاری اين همايش گفت: اين همايش در روز چهارشنبه 6 دی‌ماه سال جاری با حضور محققان و پژوهشگران، دانشجويان و اساتيد استان كرمان و شهرستان در سالن اجتماعات هلال احمر سيرجان برگزار می‌شود.

عبدالهی در پايان از همكاری نماينده ولی فقيه، فرماندار و معاون سياسی فرمانداری، مراكز دانشگاهی و روسای ادارات و نهادها، مجتمع سنگ آهن گل گهر سيرجان و شهرداری‌های سيرجان، زيدآباد و نجف‌شهر تقدير و تشكر كرد.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo