شهید آوینی

 

مهلت ثبت‌نام در دوره فيلمسازی قرآنی اعلام شد

20 آذر ماه آخرين فرصت ثبت‌نام دوره‌های آموزش فيلمسازی و فيلمنامه‌نويسی قرآنی تعيين شد.

 

دوره‌های تكميلی آموزش فيلمسازی و فيلمنامه‌نويسی در حوزه مضامين قرآنی ويژه كارگردان‌ها و فيلمنامه‌نويسان با هدف آموختن شيوه‌های بيان آموزش‌های نظری و عملی در محيط جمعی كارگاهی با حضور اساتيد برجسته علمی و فنی برگزار می شود.

موضوعات آموزشی و كارگاهی از جمله نشانه‌گذاری هنری در قرآن كريم، تأمل و تعمق در متون قرآنی برای آشنايی با مفاهيم، مضامين و قصص قرآنی و روش‌های تبديل آنها به طرح برای ساخت فيلم، منابع دراماتيك در حوزه قرآنی، تصوير سازی در آيات قرآنی، آشنايی با كاربرد ابزار، تكنيك و تكنولوژی‌های جديد و مناسب فيلمسازی برای ساخت فيلم بر مبنای مفاهيم، مضامين و قصص قرآنی و دينی و..... در شمار موضوعات آموزشی و كارگاهی اين دوره است.

هنرپژوهان اين دوره از بين كارگردانان، فيلمنامه‌نويسان، فارغ‌التحصيلان و دانشجويان رشته‌های مرتبط با فيلم و سينما و علاقمندان انتخاب می‌شوند، همچنين انتخاب داوطلبان توسط كميته علمی دوره و از طريق مصاحبه تخصصی و سنجش توانايی‌های علمی و تجربی داوطلبان انجام می‌شود.

مدت اين دوره از كلاس‌ها در يك زمان سه ماهه در 24 جلسه چهار ساعته همراه با دو جلسه كارگاهی تعيين شده و مهلت ثبت نام 20 آذرماه است و شروع دوره هفته اول دی‌ماه خواهد بود.

شهريه اين دوره به مبلغ 2 ميليون ريال تعيين شده كه مابقی هزينه‌های دوره توسط نهادهای حامی تامين می‌شود.

متقاضيان شركت در اين دوره می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر و دريافت فرم ثبت‌نام با شماره‌ تلفن 88917086 و 88917087 تماس حاصل كنند.

اين دوره با حمايت بنياد سينمايی فارابی، موزه قرآن كريم و فرهنگستان هنر در دانشگاه جامع علمی كاربردی، مركز فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo