شهید آوینی

 

همايش «تبليغ در سيره پيامبر اعظم (ص)» در يزد برگزار می‌شود

سازمان تبليغات اسلامی استان يزد همايش «تبليغ در سيره پيامبر اعظم (ص)» را دی‌ماه سال جاری در اين استان برگزار می‌كند.

مديركل تبليغات اسلامی استان يزد با اعلام اين خبر در گردهمايی مديران دفاتر و كانون‌های فرهنگی تبليغی اين سازمان به فلسفه نامگذاری سال جاری به‌نام سال (ص) از سوی مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: به همين مناسبت همايش تبليغ در سيره پيامبر اعظم (ص) در دی‌ماه امسال در استان يزد برگزار خواهد شد.

حجه‌الاسلام «حسينی كوهستانی» هدف از برگزاری اين همايش را بهره‌گيری از انديشه‌ها، پژوهش‌ها و تجربه‌های علماء، فضلا و طلاب استان يزد عنوان كرد و گفت: در همين راستا فراخوان مقاله با محوريت پيامبر اعظم (ص) در پانزده موضوع برگزار و در زمان برگزاری همايش به 23 اثر ممتاز همراه با ارائه تقديرنامه جوايز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی طرح همنشينی در مسجد را از ديگر برنامه‌های اداره كل تبليغات اسلامی استان يزد در سال پيامبر اعظم (ص) عنوان كرد و اظهار كرد: اين برنامه با همكاری ائمه جماعات مساجد سطح استان در 313 مسجد برگزار و نمازگزاران با اندرزهای رسول گرامی اسلام در زمينه‌های اخلاقی، اعتقادی، اجتماعی، خانوادگی و ... آشنا می‌شوند.

مديركل تبليغات اسلامی استان يزد در پايان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای روحانی استان يزد با عنوان رهروان صادق (ع) همزمان با سالروز شهادت رييس مذهب تشيع حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد و گفت: اين مراسم شب 27 آبانماه در محل مسجد روضه محمديه و در جوار تربت پاك سومين شهيد محراب آيت‌الله «صدوقی» برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo