شهید آوینی

 

جشنواره آثار هنری طلاب در قم برگزار می‌شود
نخستین جشنواره سراسری "هنر آسمانی" ویژه آثار هنری طلاب حوزه‌های علمیه اسفندماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

واحد خبر حوزه هنری اعلام کرد این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه پیامبر (ص) دربرگیرنده آثار طلاب حوزه های علمیه در قالب هنرهای تجسمی، پژوهش هنر، هنرهای تصویری و ادبیات خواهد بود.

در بخش ویژه این جشنواره آن دسته از آثار طلاب حضور می یابند که به زندگی و شخصیت حضرت رسول (ص) پرداخته باشند. طلاب هنرمند برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار هنری خود را از قبیل شعر و قصه، نقاشی، گرافیک، عکس، خوشنویسی، فیلم، فیلمنامه و پژوهش های هنری تا پایان دی ماه به دبیرخانه جشنواره در قم، خیابان صفائیه، کوچه 23، شماره 30 ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری هنر آسمانی با هدف انسجام فعالیت های هنری طلاب به کوشش حوزه هنری و با همکاری مرکز پژوهش های هنری صدا و سیمای شهرستان قم برگزارمی شود.

* نمایشگاه پرتره های فیلی زاده در نگارخانه اولیاء

40 قطعه پرتره سیاه و سفید از عکس های علی فیلی زاده به کوشش خانه عکاسان ایران در نمایشگاه "صنعت دیجیتال در خدمت عکاسی سنتی" در نگارخانه اولیاء به نمایش گذاشته می شود.

فیلی زاده از معدود عکاسانی ست که سه دهه از عمر کاری خود را صرف عکاسی از چهره کرده است. علاقمندان برای تماشای آثار این هنرمند می توانند از 24 آبان تا دوم آذر به نگارخانه اولیاء در خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان شهید طاهریان، خیابان فرزانگان مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo