شهید آوینی

 

همایش"سیره تبلیغی پیامبر(ص)" در قم برگزار شد
دومین همایش یکروزه "سیره تبلیغی پیامبر(ص)" چهارشنبه 17 آبان ماه در مرکز جهانی علوم اسلامی قم برگزار شد .

سید مفید حسینی رئیس کمیته علمی فرهنگی دومین همایش "سیره تبلیغی پیامبر اکرم(ص)" اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تبیین سیره تبلیغی پیامبر(ص)، با توجه به شرایط و نیازمندیهای بین المللی کشورهای اسلامی و ساماندهی اولویتهای تبلیغی مبلغین کشورهای اسلامی است.

وی گفت: در این همایش 40 فارغ التحصیل از 30 کشور جهان به صورت منطقه ای در کمیسیون های تبلیغی سیره پیامبر(ص) حضور داشته و در بیان سیره تبلیغی پیامبر اسلام به تبادل نظر پرداختند .

حسینی با بیان اینکه 6 کمیسیون تخصصی برای حضور شرکت کنندگان و ارائه مباحث مختلف پیش بینی شده، افزود: کمیسیون های شبه قاره هند، کشورهای عربی، کشورهای جنوب شرق آسیا و شرق دور، کشورهای اروپایی و آمریکایی، کشورهای آسیای میانه، قفقاز و ترکیه در این حوزه ها دسته بندی شدند تا به بیان دیدگاههای خود پیرامون مسائل تبلیغاتی و رفع چالشها و ارائه پیشنهادات پرداختند .

وی گفت: محور اصلی همایش آسیب شناسی و رفع دغدغه های تبلیغی در عرصه بین المللی هر یک از کمیسیون های شرکت کننده بوده است، همچنین مقالات فارغ التحصیلان با توجه به شرایط تبلیغی منطقه هر یک از کشورها در این همایش ارائه که در پایان بهترین مقالات به صورت ویژه نامه ای تدوین و منتشر می شوند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo