شهید آوینی

 

دوازدهمين دوره مسابقات قرآن دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی پايان يافت

دوازدهمين دوره مسابقات قرآن دانشجويان و هفتمين جشنواره قرآنی استادان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش شفاهی، دهم آبان ماه در دانشگاه آزاد مشهد خاتمه‌يافت.

در مراسم اختتاميه اين مسابقات كه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد دكتر «حلمی»، رييس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد طی سخنانی به اهميت فعاليت‌های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: ما از هر نوع فعاليت قرآنی كه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد صورت‌گيرد حمايت می‌كنيم.

وی با بيان نمونه‌های از اعجاز علمی قرآن تصريح‌كرد: قرآن كتابی است كه در همه زمينه‌های علمی از فيزيك و شيمی گرفته و تا نجوم و طب مطالبی هرچند به صورت كلی بيان كرده‌است كه انسان را به تحقيق و پژوهش در اين زمينه‌ها وادارمی‌كند.

در ادامه اين مراسم نيز از 27 نفر از استادان زن، 27 نفر از استادان مرد و 60 نفر از دانشجويان برتر شركت‌كننده در دوازدهمين دوره مسابقات قرآن دانشجويان و هفتمين جشنواره قرآنی استادان تقدير شد.

اين مراسم صبح چهارشنبه با تلاوت «محسن رشيدی»، نفر اول رشته قرائت بخش دانشجويی در دانشگاه ازاد اسلامی مشهد آغاز‌شد.

يادآوری می‌شود دوازدهمين دوره مسابقات قرآن دانشجويان و هفتمين جشنواره قرآنی استادان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش شفاهی، با حضور 215 دانشجو و 74 نفر از استادان از هفتم تا دهم آبان‌ماه در 10 رشته دانشجويی و 9 رشته استادان از جمله قرائت ترتيل و تحقيق و حفظ اجزای مختلف برگزار‌شد.

اسامی نفرات برتر در هر دو جشنواره متعاقبا ارسال‌می‌شود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo