شهید آوینی

 

ارسال 100 هزار جلد كتاب با موضوع پيامبر اعظم(ص) به استان‌های كشور

100هزار جلد كتاب با موضوع پيامبر اعظم(ص) به همراه نرم‌افزار دوزبانه‌ی زندگی حضرت محمد(ص) در شش‌ماهه‌ی اول سال جاری تهيه و به استان‌های مختلف كشور ارسال شده است.

«حميدرضا كفاش» معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش يكشنبه هفتم مهرماه در نشست خبری ضمن بيان اين مطلب افزود: 5 عنوان كتاب با موضوع پيامبر اعظم(ص) تهيه شده است.

كفاش از تهيه و ابلاغ شيوه‌نامه‌ی اجرايی درباره‌ی سال پيامبر اعظم(ص) به مدارس سراسر كشور خبرداد و تصريح كرد: كميته‌ای با حضور 30 كارشناس، دستورالعمل اجرايی برای سال پيامبر اعظم(ص) را تهيه كرده است.

وی اظهار كرد: گروه‌های ارزشيابی به منظور شناسايی كتاب برتر با موضوع پيامبر اعظم(ص) تشكيل شده است كه ارزشيابی‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

وی تشكيل كميته‌ی دانش‌آموزی و كميته‌ی جوانان و انتشار فراخوان به منظور دريافت آثار دانش‌آموزان را از فعاليت‌های معاونت متبوعش در سال پيامبر اعظم(ص) دانست.

هم‌چنين چهار كتاب «الگوهای رفتاری پيامبر اعظم(ع)» نوشته‌ی سيدمحمدرضا طباطبايی‌نسب، «سيره پيامبر(ص) با نگاهی به قرآن كريم» نوشته‌ی محسن قرائتی، «الگوی من» نوشته‌‌ی سيد جواد بهشتی و «عبد شكور» به نگارش سيدمحمدرضا مختاری و سيدجواد بهشتی هم‌زمان با شش‌ماهه‌ی اول سال پيامبر(ص) منتشر شده‌اند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo