شهید آوینی

 

میدان آزادی میزبان جشن روزه داران تهرانی
جشن بزرگ ایمان در روز عید سعید فطر در میدان آزادی برگزار می شود.

مدیر اجرایی جشن ایمان در نشست مطبوعاتی که صبح امروز برگزار شد گفت: بر اساس سیاست های شهرداری و در راستای اعتلای زندگی اجتماعی ، قرار است از این پس جشن های بزرگ عمومی در میدان آزادی که نماد شهر تهران است ، برگزار شود.

مهرداد حاجی خانی افزود: برای تحقق این امر تمهیدات خاصی از جمله افزایش سرویس های بهداشتی و وسایل حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری تهران همچنین گفت: در همین راستا در روز عید فطر جشن بزرگ ایمان در میدان آزادی از ساعت 15تا 21 برگزار می شود.

حاجی خانی با اشاره به اینکه پیش بینی شده حدود یک میلیون نفر در این جشن شرکت کنند ، اظهار داشت: جشن تکلیف 50 هزار دختر تهرانی نیز در این مراسم برگزار می شود و شهرداری تهران برای هر یک از آنان هدیه ای در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: برای آنکه شهروندان تهرانی با مشکل مواجه نشوند و حمل و نقل به آسانی صورت گیرد در روز عید فطر 500 دستگاه اتوبوس به ترمینال اتوبوسرانی آزادی اضافه می شود و فاصله حرکت مترو تهران نیز به حداقل می رسد.

حاجی خانی همچنین اظهار داشت: روز عید سعید فطر در ضلع جنوبی میدان آزادی ، شاهد شکل گیری خیابان هنر خواهیم بود.

وی افزود: در این خیابان بازارچه های خرید نیز برگزار می شود و تعداد زیادی از شرکت های تولیدی محصولات و کالاهای خود را با کمترین قیمت عرضه می کنند.

مدیر شرکت خدماتی اجتماعی و رفاهی شهرداری خاطرنشان کرد: برای پذیرایی از شهروندان تهرانی نیز ایستگاه هایی در خیابان های منتهی به میدان آزادی در نظر گرفته شده که با ورود تدریجی مردم به میدان از آنان پذیرایی می کنند.

وی طرح وداع با ماه رمضان را به عنوان یکی دیگر از برنامه های شهرداری تهران اعلام کرد و گفت: طرح وداع با رمضان در مساجد 370 محله تهران و 22 میدان بزرگ شهر برگزار می شود .

حاجی خانی تصریح کرد: شهرداری تهران همچنین برای یک هزار و 200 زن سرپرست خانوار و 20 هزار خانوار نیازمند مناطق 9 تا 22 سبد غذایی در نظر گرفته است.

وی افزود: سبد غذایی معادل 40 هزار تومان بن شهروند است که در سال چهار بار به این افراد پرداخت می شود.

حاجی خانی همچنین گفت: شهردار تهران به 80 تا 100 هزار دانش آموز نیازمند که از طریق کمیته امداد شناسایی شده اند لوازم تحریر و وجه نقدی پرداخت می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo