شهید آوینی

 

گردهمایی بزرگ یاران مسیح کردستان برگزار شد
به مناسب نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و تجلیل از مقام شامخ شهدای غرب و شمالغرب کشور (کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی) گردهمایی بزرگ یاران مسیح کردستان (شهید بروجردی) دوشنبه 17 مهر ماه در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد مشترک برگزار گردید.

به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس؛ در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار مصطفی ایزدی با بیان فدارکاری ها و حماسه آفرینی های رزمندگان درجبهه های غرب و کردستان، عروج ملکوتی اخیر یکی از فرماندهای پیروز غرب کشور،« سردار مسلم شاهرخی» را تسلیت و به تلاش ها و مجاهدتهای خاموش او در دوران دفاع مقدس اشاره نمود.

سردار ایزدی به میثاق و پیمان رزمندگان غرب وشمالغرب با مقام معظم رهبری اشاره و به آماده بودن این رزمندگان جهت دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و حفظ ارزش های دفاع مقدس تاکید نمود.

لازم به ذکر است؛ دراین گردهمایی خانواده سرداران بزرگ جبهه های کردستان سپهبد شهید صیاد شیرازی، سردار سرلشگر شهید محمد بروجردی، شهید ناصر کاظمی، شهید پیچک و شهدای دیگر کردستان حضور داشتند.

این مراسم به پاس قدردانی از مقام شامخ شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده های مجاهدان خاموش غرب وشمالغرب به همت مرکز مطالعات و تحقیقات و توسعه امنیت پایدار پروژه شهید بروجردی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.

اجرای سرود حماسی، نماهنگ و برنامه های شاد برای کودکان خانواد های شرکت کننده و اجرای زنده تئاتر و دیگر هنرهای نمایشی دراین مراسم به مناسبت میلاد حضرت امام حسن (ع) با حرکت های زیبای نور و صدا انجام شد.


منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo