شهید آوینی

 

15 الی 21 ماه مبارک رمضان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام
رئیس ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد: به منظور تکریم ایتام و خانواده های تحت حمایت با شعار سفره های آسمانی ، هر خانوار ایرانی میزبان یک افطاری هفته اطعام به نیازمندان و اکرام ایتام را از پانزدهم ماه مبارک رمضان میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا روز بیست و یکم این ماه مصادف با شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) برگزار می گردد.

منصور قمشه خاطرنشان کرد: در روز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) مرحله دیگری از طرح اکرام ایتام از سوی کمیته امداد در سراسر کشور به مورد اجرا گذارده می شود که بر اساس این طرح هر یک از افراد نیکوکار و حامیان خیر می توانند حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را برای یک سال یا بیشتر عهده دار شوند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 145 هزار نیکوکار حامی بیش از 183 هزار کودک یتیم در کشور می باشند و کمیته امداد امیدوار است که در ماه مبارک رمضان تمامی ایتام کمیته امداد تحت حمایت نیکوکاران قرار گیرد.

قمشه ، طرح مفتاح الجنه با هدف حضور مسئولان در منازل خانواده های تحت حمایت و رسیدگی به مشکلات آنان و طرح هدیه رمضانیه را از دیگر برنامه های این نهاد اعلام کرد و افزود: در طرح هدیه رمضانیه که موجب برخورداری خانواده های نیازمند ، کودکان یتیم از انفاق و احسان مردم نیکوکار کشورمان خوهد شد خیرین خداجو می توانند هدایای خود را در قالب سبد کالا جهت تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان، ایتام با هماهنگی این نهاد به عنوان هدیه رمضانیه به خانواده ها اهداء نمایند.

رئیس ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: در این هفته جمعی از ایتام فرزندان خانواده کمیته امداد امام خمینی روسای قوا و مسئولان کشور خواهند بود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم نیکوکار و خداجوی کشورمان افزود: دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده است تا هر گونه کمک در راستای برگزاری مراسم افطار ، اطعام ، توزیع غذای گرم ، توزیع مواد خوراکی به هر میزان و هر مقدار از طریق دفاتر خود در سراسر کشور دریافت نموده و در هر منطقه که بانیان خیر نیت کرده اند جهت برگزاری مراسم افطار ، اکرام به مصرف رسانند.

بر اساس این گزارش ، کمیته امداد امام خمینی حساب شماره 3333 بانک ملی ایران شعبه پیام انقلاب جهت اطعام نیازمندان و حساب شماره 1122 بانک ملی ایران شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت اکرام ایتام برای مشارکت نیکوکاران اختصاص داده است.

پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با آدرس : www.emdad.ir در اختیار هموطنان است.


منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo